7.Bölüm

2.5K 90 5
                                    

İyi okumalar....

Düzenlenmiştir.

Berke gittikten sonra hemen eve girmiştim. Eve girince çok üşüdüğümü fark ettim. Tam odama çıkacaktım ki ;

"Ne bu halin? Hem sen neden geç geldin?"dedi abim.

"Yağmuru sevdiğimi biliyorsun biraz dolaştım."

"İyi tamam. Sucak bir duş al  da hasta olma."onu kafamla onaylayıp odama gittim.

Sıcak duş gerçekten iyi gelmişti. Pijamalarımı giydikten sonra aşağı indim. Yemek yapması zor gelmiş olacak ki hamburger sipariş etmişlerdi.

"Alara git mutfaktan bardak getir." bardakları raftan alıp tepsiye koydum. O sırada Gamze geldi.

"Berke'yle ne yaptınız?"

"Hiççç." bu nereden biliyordu ki Berke ile olduğumu?

"Beni sinir etme!"

"Uf be İşte yürüdük falan sohbet ettik o kadar."

"Bana pek öyle gelmiyor. Seni eve bıraktı, kapının önünde dudaklarına falan dokunuyordun yoksa..?"

"Alara nerede kaldın?"

"Bak abim çağırıyor. Hadi gidelim."

"Görüşücez senle Alara hanım. Kaçış yok haberin olsun." bir şey söylemeden kaçtım. Biliyorum çünkü kaçışımın olmadığını.

Yemeğin ardından hemen odama çıktım. Gamze gelmesin diye kapıyı kilitledim ve müzik açtım. Neden bunu yaptığımı bilmiyorum. Sanırım söyleyecek bir şey bulamıyorum. Ya da ne diyeceğimi bilmiyorum. Şuan kafam o kadar karışık ki. Ani bir sesle sıçradım sanırım Gamze gelmişti. Müziği kapattım ve kapıya kadar gittim.

"Alara aç şu kapıyı yoksa kıracağım. Hem orası ikimizin odası değil mi?"

"Bana ne ya! Git başka yerde uyu."

"Alara bak aç yoksa abine söylerim." söyler miydi ? Tabii ki söylerdi Gamze bu. Kapıyı açtım.

"Hiç pes etmeyecektin değil mi?"kafasını salladı. Hemen yatağıma oturdu.

"Gel buraya ne olduğunu anlat. Yok anlatmam dersen şuan şimdi Berke'yi ararım.

"Ne yaparsan yap anlatmam. Zaten olanları sana mutfakta söyledim." cebinden telefonu çıkardı. Hoparlöre aldığını duyabiliyordum. Ve telefon açıldı. Olamaz Berke'yi aramış. Eğer anlatmazsam Berke yanlış anlayabilirdi.

"Tamam kapat."dedim fısıldayarak.

"Pardon Berke ya yanlış aramışım kusura bakma."deyip kapattı." Evet Alara anlat artık."

Olanların hepsini eksiksiz anlattım. Kısa süreli bir şok geçiriyordu sanırım.

"Ohaa." sonunda tepki vermişti.

"Az sakin olur musun? Eğer devam edersen abimler odaya gelecek."

"Tamam tamam sustum. Şimdi sana bir şey soracağım dürüst ol."

"Ben sana ne zaman yalan söyledim ki? "

"Sen bir şeyler hissettin mi?" ben bile ne olduğunu anlamamıştım ne cevap verecektim.

"Bilmiyorum. Kafam çok karışık. Ben bile ne olduğunu anlamamışken sana bir şey söyleyemem ki."

"Peki madem. Nasıl olsa bir şey hissedersen bana söylersin o yüzden seni rahat bırakacağım."

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin