Özel Bölüm 6

169 7 0
                                    

İyi okumalar...

4 sene sonra...

Midemin bulanmasıyla yattığım yataktan hızla kalkıp lavoboya koştum. İşim bittiğinde ağzımdaki kötü tat beni rahatsız ettiği için dişlerimi fırçaladım. Yüzümü yıkayıp odaya geçtim.

"Hayatım iyi misin? Rengin atmış."

"İyiyim canım yok bir şeyim. Günaydın bu arada." deyip kollarının arasına girdim. Başını boynuma götürüp kokumu içine çekti. Ardından rahatsız edici bir yavaşlıkla öptü.
Ben de ellerimi tişörtünün altına götürüp o muhteşem kaslarına dokundum. Berke derin bir nefes aldı.

" Ah kadın bir gün öldüreceksin beni." dedi ve belimden tutup tek hamlede altına aldı beni. Arsızca gülümsedi ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.

Saçlarımı kuruturken Berke ise üzerini giyiniyordu. O sırada Ömer'in sesi duyuldu.

"Anne ben çok acıktım." gülümseyip Berke'nin ne zaman kilitlediğini bilmediğim kapıyı açtım.

"Gel bakalım." deyip kucağımı açtım. Sıkıca sarıldım. Yanaklarını öpüp kucağımdan indirdim. Ömer sonra koşarak babasının yanına gitti. Onları bırakıp aşağı indim. Bugün cumartesi olduğu için rahattık.

Yaklaşık yarım saat sonra kahvaltı hazırdı. Masaya kalan tabakları yerleştirirken Ömer ise heyecanla ellerini çırpıyordu. Berke ise çayları koyup Ömer'in sütünü verdi.

Ailecek güzel bir kahvaltı yapmıştık. Ömer ise sürekli konuşup doğru dürüst yemek yememişti. En sonunda dayanamayıp tabağındaki her şeyi ben yedirmiştim. O da mecburen susmak zorunda kalmıştı.

Mutfağı beraber toparladıktan sonra Berke ile Ömer salona geçmişti. Ben de pasta yapmaya koyulmuştum. Canım aşırı derece çikolatalı pasta çekiyordu. Önce bol çikolatalı keki yapıp fırına verdim. Sonra arasına sürmek için krema ve üzeri için çikolatalı krema yaptım. Onları soğumaya bırakıp keki de çıkardım. Süslemek için malzemeleri çıkardım.
Onlar soğuyana kadar etrafı toparladım.

Salona geçtiğimde gördüğüm görüntüyle yüreğim ağzıma geldi. Berke Ömer'i havaya atıp tutuyordu.

"Berke! Düşüreceksin çocuğumu!"

"Ya anne çok eğlenceli." dediğinde derin bir nefes aldım. Delireceğim şimdi.

"Oğlum, bak çocuğum düşersen ne olur haberin var mı?"

"Babam beni düşürmez ki anne."

"Ya sabır. Berke bırak artık çocuğumu. Ne için geldiğimi unuttum sayenizde." Berke Ömer'i koltuğa bıraktı. Ömer ise hızla yere atlayıp koşmaya başladı.

"Bu kokuda ne? Neler yaptın bakalım?"

"Canım pasta çekti de." dediğimde başıyla onayladı.

"Desene ziyafet var."

"Önce bitirelim." deyip Ömer'i aramaya koyuldum. Mutfağa gittim. Bir de ne göreyim Ömer kremaya parmağını batırıp yalıyor.

"Vallahi bugün delirteceksiniz beni! Oğlum bırak şu kremayı. Ben sana ayıracağım yersin o zaman." dediğimde kafasını heyecanla salladı. Ne zaman pasta yapsam kremasını ayrı yemek istiyordu.

"Ee ne yapıyoruz güzel gözlüm?" dedi Berke. Gözlerimden kalp çıktığına yemin edebilirim.

"Önce ellerimizi yıkıyoruz. Sonra ise kremaları sürüp süslüyoruz." ikiside beni onayladı.

Pastayı güzelce süsleyip dolaba koydum. Biraz dinlenlendikten sonra yiyecektik. Ardından içmek için portakal suyu sıktım. Normalde bunu kolayla yerdim ama Ömer kolayı çok fazla içiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin