32.Bölüm

875 33 0
                                    

İyi okumalar...

Düzenlenmiştir.

Berke'den

Bütün gece Alara ile konuştuk. Konu konuyu açmıştı. O kadar güzeldi ki..
Tabii sonra ben bir ara lavaboya gitmiştim ve Alara uyuya kalmıştı. Bende bütün gece onu seyrettim. Melek gibi derler ya işte tam anlamıyla öyleydi. Şuan hala uyuyor.

"Berke Berke!!" annem bağırınca hızla ayağa kalkıp odadan çıktım.

"Efendim anne?"

"Bu akşam ya da bugün fark etmez Alara'yı çağır da tanışalım. İstemeye gidelim diyorsun ama hala isteyeceğimiz kızı pek tanımıyoruz."

"Haklısın anne. Şimdi o uyuyor. Ben uyunanınca konuşup haber veririm sana."

"Tamam ama mutlaka haber ver ona göre çalışanlara söylerim hazırlık yaparlar."

"Tamam anne tamam haber veririm." diyerek hızla odama gittim. Alara hala uyuyordu diyecektim ama kıpırdanmaya başladı. Yavaşça gözlerini açtı. O kadar güzel o kadar farklıydı ki... Kimse ona benzemiyordu. Bir insan her haliyle nasıl güzel olabilirdi.

"Berke."

"Efendim canım?"

"Sen.. sen bütün gece beni mi izledin?"

"Evet hem de gözü mü bile kırpmadım." duraksadı. Kızmış mıydı? "Kızdıysan anlarım yani ama çok güzeldin dayanamadım. Ama bak kızdıysan an..."

"Hayır saçmalama kızmadım tabii ki. Sadece şaşırdım."

"İyi bari bir an kızdın diye çok korktum."

"Yok yok sevindim hatta."

"Alara annem bugün ya da akşam seni bekliyor tanışmak için." birden ayaklandı. Telaşlanmıştı sanki.

"Ya Berke ne diyorsun sen insan daha önce haber verir. Ben nasıl yani bugün olmaz yarın ya da sonraki gün olur ya bugün olamaz Berke olmaz ya. Yani önceden..."

"Alara sakin ol! Bir şey olmayacak sadece tanışacaksın abartma lütfen."

"Ya ne bileyim heyecanlandım sanırım ya. Evet evet ondan o yüzden saçmaladım kusura bakma ya."

"Ya ne kusuru ya normal tabii ben senin ailenle tanışırken de aynı şey bana olmuştu."

"O zaman şey yapalım bugün okula gitmemiz şart sınav falan var ondan sonraki derse girer oradan da size geçeriz."

"Tamam olur ama ben seni alırım."

"Yok benim dışarıda işim var ondan sonra geçerim okula ben. Orada buluşalım."

"Peki madem hadi aşkım görüşürüz."

"Görüşürüz." Alara'ya sormadım ama ne işi vardı acaba dışarıda. Neyse artık merak edip durucaz.

Yarım saat sonra

Acaba çocukları arayıp isteme için kıyafet bakmaya mı gitsem? Büyük ihtimalle bu hafta istemeye gideriz. Arıyım arıyım.

Emre aranıyor...

"Efendim kardeşim?"

"Şey diyecektim ben ya bu hafta Alara'yı istemeye gidicez bende üstüme bir şeyler alsam diyorum Kaan'ın da işi yoksa beraber baksak ya."

"Olur ben Kaan'ı ararım."

"Tamamdır ben seni alırım beraber gideriz."

Yaklaşık bir saattir takım elbise arıyordum ama hala bulamamıştım. Bu sefer içime hiçbir şey sinmiyordu. Kim bilir kaçıncı mağazaya girmiştik.

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin