Multimedya: Pars
Düzenlenmiştir.
İyi okumalar..
Gamze ve Yağmur kardeşim olduğunu duyunca şok şaşırmıştı. Sürekli sorular soruyorlar beni deli ediyorlardı.
"Ne yani senin bir kardeşin mi var?" dedi Gamze.
"Ya yeter!" sanırım fazla sesli olmuştu. Bir kaç kişi bize dönmüştü. " Sürekli aynı sorular şiştim! Evet kardeşim var! Oldu mu?!"
Sonunda kumsala gelmiştik. Minderli bir alan vardı oraya geçtik. Büyük bir yuvarlak oluşturduk. Öğretmen diğer öğretmenlerin yanına geçti.
"Evet ne yapalım?"dedi içlerinden biri. Bir kız hemen atladı.
"Şişe çevirmece!."
"Bende şişe var oynayabiliriz." herkes onaylayınca oynamak zorunda kaldık.
"Ya Emre biz oynamasak?"
"Yağmurum bir tanem oynamak zorundayız."
"Banane ben istemiyorum. Hocaya söyleriz hadi!"
"Tamam baş belası tamam. Hadi gidelim." yerim ben bunları.
"O zaman başlayalım." dedi isminin Ceyda olduğunu öğrendiğim kız. Şişeyi çevirdi. Döndü döndü Ceyda ile Berke arasında durmuştu. Soran kişi Ceydaydı. Sırıtarak sordu;
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Doğruluk."
"Sevdiğin var mı?" ay var ben tabii ki. Bana baktı ve hemen;
"Var."dedi
"Kim peki?" sen olmadığın kesin.
"Bir soru soruluyordu sanırım."dedi ve havalı şekilde şişeyi çevirdi. Bir kız ile benim aramda durmuştu. Ceyda kızın kulağına bir şeyler söylüyordu. Sanırım Berke'yi seviyordu ve onun beni sevdiğini anlamıştı. Sağolsun Berke bey her fırsatta bana bakıyordu. Kız sormadan cevap verdim.
"Cesaret."
"Tam istediğim cevap. Pars'la öpüş." duyamadım bir daha söyle! Pars Berke ve grubundan sonra gelen popüler biriydi. Ama ben bunu yapamazdım. Pars pis bir gülüş attı.
"Hayır bunu yapamam."
"Zorundasın ama birtanem."dedi Ceyda. Yolarım bu kızı.
"Ya siz böyle şeylere ne meraklısınız. Öpmüyorum da oynamıyorum da!" hızla oradan uzaklaştım. Gamze arkamdaydı.
"Alara iyi misin bir tanem."
"Hayır Gamze hiç iyi değilim.Ben Berke'yi severken bir başkasını nasıl öpebilirim? Hem Berkeyle gerçekten bu sefer çok farklı olacak."
"Tamam tamam sakinleş. Hadi bara gidelim."
Bar kumsalda sayılırdı. O yüzden kısa bir yürüyüş sonrasında gelmiştik. İçeri girdiğimde şok oldum. Can ve Sefa demek burada sahne alıyordu. Bizi görünce gülümsediler. Bizde başımızla selam verdikten sonra sahneye yakın bir masaya baktık. Şarkının sonlarındaydık. Birden omzumda bir el hissettim. Yağmur ve Emre gelmişti.
"Nabersiniz?"
"Hiç öyle Emre ya." dedim.
"Kuzum bir şey mi oldu?" Kulağına eğildim."Sonra canım. Odada anlatırım."dedim.
Şarkı bittikten sonra yanımıza Can ve Sefa geldi.
"Alara sesinin güzel olduğunu söylemiştiniz. Söylesen de sesini duysak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON
Novela Juvenil"Bitti buraya kadar bir daha sakın karşıma çıkma.!" "Alara dur bekle bak açıklayabilirim." "Ne saçmalıyorsun sen ya. Yaptığın şeye bak ve bana hala açıklayabilirim diyorsun. Kapa çeneni ve bir daha karşıma sakın sakın çıkma.!" "Alara Alara bekle Ala...