Düzenlenmiştir.
İyi okumalar...
2 hafta sonra
Sırt üstü yatmaktan sırtım ağrıdığı için sağ tarafıma döndüm. Canım çok sıkılıyordu. Düğünün üzerinden iki hafta geçmişti. Işıl abla ve Mert abi düğünden sonra direk balayına çıkmışlardı ve hala oradalar. O günden 3 gün sonra artık tam anlamıyla iyileştiğim için kendi evime geri dönmüştüm. O gece kızlarla güzel bir pijama partisi yapmıştık. Bayağı eğlenmiştik doğrusu. Gece fazla içtiğimiz için sabah ayılamamış erkekler bize ulaşamadığından çılgına dönmüşlerdi. En sonunda eve gelip bizi o halde görünce epey kızmışlardı. Azıcık haklılık payları da yok değil.
İşte o günden beri Berke ile görüşememiştik. Şirket işleri çok yoğundu. Daha üniversiteyi bitirmeden fazla çalışıyordu. Aslında babası ne kadar buna karşı çıksa da o itiraz edip gidiyor işinin başında duruyordu. İş aşkı işte. Biz de ne yapalım sadece telefonla görüşebiliyorduk.
Bir gece Berke aniden evime gelmişti. Bir şey oldu sanıp çok korkmuştum. Meğer adam beni özlediği ve daha fazla dayanamadığı için gelmiş. Bütün gece birbirimize sarılı bir halde uyumuştuk. Aslında ona o kadar ihtiyacım varmış ki...
Aklıma gelen fikirle yataktan doğrulup biraz öyle boş boş oturup hayatı sorguladım. Ayağa kalkmayı başardığımda banyoya girip ılık bir duş aldım. Duştan çıkıp odama geri döndüm ve kurulanıp iç çamaşırlarımı giydim. Dolabın karşısına geçip biraz bekledim. Altıma siyah pantolon giydim. Üzerime de beyaz bir gömlek ve onun üstüne de grili siyahlı beyazlı bir kazak giydim. Gömleğin yakalarını düzelttiğimde hazır sayılırdım. Saçlarımı güzelce kurutup taradım ve açık bıraktım. Koluma siyah saatimi takıp parmaklarıma da bir kaç yüzük taktım. Artık hazırdım. Dolabımdan siyah paltomu çıkarıp önceden hazır olan kol çantamı alıp çıktım.
Müzik eşliğinde arabayı sürüyordum. O sırada telefonum çaldı. Radyoyunun sesini kısıp kulaklığımı taktım.
"Efendim sevgilim."
"Nasılsın bir tanem ne yapıyorsun bakalım?"
"İyiyim. Asıl sen iyi misin?"
"Seni özlemek dışında iyi sayılır. Biraz dinlenmek için terasa çıktım ve seni aradım."
"Bende seni çok özledim." bu sırada sanırım Berke'nin yanına biri geldi.
"Efendim. Tamam. Bir sıkıntı mı var? Tamam. Geliyorum. Evet geleceğim." dedi konuştuğu kişiye.
"Canım benim kapatmam lazım. Yaptığımız projede bir sorun çıkmış. İşim bitince hemen seni arayacağım." dedi ve kapattı. Bu sırada ben eve gelmiştim. Arabayı park edip aşağı indim. Kapıyı çaldığımda Emine Teyze açtı.
"Hoşgeldin Alara. Gir içeri yavrum."
"Hoşbuldum Emine Teyze ama hiç girmeyeyim ben. Eğer hazırsa alayım gideyim hemen."
"Hazır yavrum. Bekle sen iki dakikaya geliyorum." dedi ve içeri gitti. Elindekileri alıp teşekkür ettim ve tekrar arabaya binip yola koyuldum.
Şirket'e geldiğimde arabadan indim ve yemekleri alıp şirkete girdim. Botlarım topuklu olduğu için ses çıkartıyor herkes merakla bana bakıyordu. Onlara aldırmayın danışmaya doğru yürüdüm.
"Buyrun."
"Berke Sargın'ın odası kaçıncı katta acaba?"
"Kendisi şuan toplantıda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON
Teen Fiction"Bitti buraya kadar bir daha sakın karşıma çıkma.!" "Alara dur bekle bak açıklayabilirim." "Ne saçmalıyorsun sen ya. Yaptığın şeye bak ve bana hala açıklayabilirim diyorsun. Kapa çeneni ve bir daha karşıma sakın sakın çıkma.!" "Alara Alara bekle Ala...