Evett uzun bir bölüm sizi bekliyor. Şimdiye kadar yazdığım en uzun bölüm olabilir. Hatta öyle.
Aslında bu bölümü daha da uzatarak birkaç olay daha katacaktım. Ama attığınız yorumları görünce fikrim değişti. Siz artık kavuşsunlar deyince sizi kırmak istemedim ve böylesinin daha iyi olacağını düşündüm. Yoksa kitap bayağı bir uzayacaktı.
Neyse final bölümü diye üzülmeyin arada özel bölümler de atacağım.
Multimedya: Alara'nın gelinliği ve ilk dans için çalan şarkıları.
İyi okumalar...
Berke'den
4 gün önce...
" Bu notlar da neyin nesi? Bu ne demek?" diye bağırdı Arda abi. Çok sinirlenmişti. Onu daha önce böyle gördüğümü hatırlamıyorum.
"Bilmiyorum. Arabanın üzerinde buldum ikisini de. Birini baloya giderken buldum, diğerini de balo dönüşünde. Çok sinirlendim. Anlamıyorum yani kim bizimle neden uğraşıyor!Çok saçma."
"Alara'nın haberi var mı peki?"
"Hayır söylemedim. Bir şeyler olduğunu anladı ama şimdilik geçiştirdim." tam konuşacaktı ki kapı çaldı.
"Ne oldu?" dedi Arda abi.
"Efendim Burak hapisten kaçmış." bunu duyar duymaz kaşları çatıldı, elleri yumruk oldu.
"Tamam çık!" diye kükredi. Nasıl kaçabiliyordu anlamıyorum! O kadar kişi bir herifi nasıl tutamaz! Kesin bu işin altında o şerefsiz adam var!
"Abi Burak yapmış olabilir."
"Olabilir değil o yaptı tabii! Başka kim yapacak ki! Hemen polise gidip olanları anlatalım. Belki bir şey buluruz." başımla onayladım. Sinirliydim ama o sinirli diye sesimi çıkartamıyordum. Eğer ben de onun gibi sinirimi dışarı versem büyük ihtimalle düşünmeden bir şeyler yapacaktık.
Karakoldan çıktıktan sonra her şey kesinleşmişti. Kamera kayıtlarına bakmıştık. Tam tahmin ettiğimiz gibi notları arabanın üzerine o bırakmıştı. Mal herif hala bir şansı olduğunu düşünüyor! Poliste bunun üzerine onu aramaya başladılar. Umarım en kısa zaman da bulurlar.
Düğünden bir gün önce
"Abi hala bulamadılar şu şerefsizi! Biz nasıl yapacağız ki düğünü? Eğer dediği gibi düğüne gelirse bana bir şey olmasından değil Alara için korkuyorum. Hem onca insan olacak. Düğünümüz berbat olacak. Alara'ya söylesek de ileri bir tarihe alsak. Belki o zamana kadar bulunur. "
" Hayır erteleyemeyiz. Alara çok üzülür. Ben her şeyi hallettim. İçeride sivil polisler olacak. Ayrıca keskin nişancılar da olacak. Etrafta kuş uçurtmayacaklar merak etme. "
" Öyle de yine de gelirse düğünümüzün mahvolmasından korkuyorum. Sonuçta bir kere oluyor ve onu da kötü hatırlamak istemem, istemeyiz. "
" Haklısın kardeşim ama böyle olması daha iyi olur. Babamla da konuştum o da böyle olması taraftarı. Merak etme sen bir sorun çıkmayacak. "
" Peki sen nasıl istersen öyle olsun. O zaman ben gidiyorum. Akşama kına var Alara'nın belki bir şeye ihtiyacı falan olur. Görüşürüz. "
" Tamam kardeşim. Görüşürüz. Dikkatli ol. "başımı sallayıp odadan çıktım.
Alara'dan
Sağa döndüm yok sola döndüm yine yok. Uykum bir türlü gelmiyor. Hayır bir de yorgunum! Kim bilir kaç saattir uyumaya çalışıyordum. Daha fazla dayanamayıp kalktım. Sanırım yine heyecandan uyuyamayacaktım. Acaba Berke uyumuş muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON
Ficção Adolescente"Bitti buraya kadar bir daha sakın karşıma çıkma.!" "Alara dur bekle bak açıklayabilirim." "Ne saçmalıyorsun sen ya. Yaptığın şeye bak ve bana hala açıklayabilirim diyorsun. Kapa çeneni ve bir daha karşıma sakın sakın çıkma.!" "Alara Alara bekle Ala...