〰️ Matsouka Rin, Kuroo, Monoma, Jean 〰️
Matsouka Rin (husband)
Rinnel az egyik nyári estén kiültetek a parkba, és az egyik fa alatt leterítettetek egy pokrócot, és beszélgettetek némi alkohol táraságában. Egy idő után már kezdett hatni az alkohol, te pedig Rin vállára hajtottad a fejedet, ő pedig hátradőlt veled, mire elnevetted magad.
- Olyan szép az ég - nyújtózott ki, miközben a csillagokat nézte.
- Igen - tetted a fejedet a hasára, miközben keresztben feküdtél.
Rin megkereste kezedet, majd ujjaitokat összekulcsolta.
- Asszem melegem van a viszkitől - szólt nevetve.
- Nekem is - sóhajtottál - De nyár van, és együtt vagyunk - hunytad le szemedet - Szóval pont jó.
- Igen. Pont jó - kezdte el simogatni másik kezével fejedet.
Te boldogan mosolyogtál, miközben élvezted a barátod társaságát, és nem akartad, hogy ez a pillanat véget érjen.
Kuroo (husbandoo)
Kurooval megünnepeltétek a négy éves évfordulótokat. Nála voltatok, természetesen csak kettesben és borozgattatok, némi süti társaságában. A kanapé előtti asztalon gyertyák égtek, lábaid eddig barátod ölében voltak. Egy üveg bort már megittatok, és most egy másiknak a felét ittátok meg, amikor Kuroo letette a poharat az asztalra, majd combodat kezdte el cirógatni.
- Basszus, nagyon meleg van - dobtad hátra a fejed a párnába.
Érezted Kuroo meleg ujjait a bőrödön, ugyanis szoknyában voltál. Érintésével egyre jobban feljebb jutott míg nem beért szoknyád alá a keze. Te felemelted a fejed, majd felé néztél ő pedig feltérdelt hozzád, és a testével rád feküdt, miközben figyelt arra, hogy ne nyomjon össze. Arcodra adott egy puszit, majd nyakadba csókolt, miközben pólód alá vezette a kezét. Közben csípőjét a tiédnek nyomta, melytől egy jóleső sóhajtás szaladt ki az ajkaidon.
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...