▪️Amikor meglátnak téged meztelenül - Shinsengumi ▪️

4.5K 60 7
                                    

〰️ Okita, Hijikata, Yamazaki, Kondo 〰️

▪️▪️▪️

I M Á D OM
Ezt az animet.
▪️▪️▪️



Okita (myhusbando)

Okitanál aludtál, és te voltál az első, aki lefürdött, majd ő ment be a fürdőszobába

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Okitanál aludtál, és te voltál az első, aki lefürdött, majd ő ment be a fürdőszobába. Gyorsan szerettél volna felöltözni, így amikor a szobájába értél, ledobtad magadról a törölközőt, és gyorsan a ruháidért nyúltál, azonban arra nem számítottál, hogy barátod visszajön esetleg valamiért.

  - [Név], hova tetted a... - a barna hajú fiúnak elakadt a szava, amikor meglátott téged anyaszült meztelenül.

Te egyből pipacsvörös lettél, és amilyen gyorsan csak tudtad, magad elé kaptad a törölköződet, mely eddig a földön hevert. Okita nekidőlt az ajtófélfának, majd rajtad tartotta a tekintetét.

  - N...nem mennél ki? - kérdezted rettentően kínosan.

  - Nem. És van kettő választási lehetőséged. Vagy leveszed te, saját magadról azt a törölközőt, vagy odamegyek, és megteszem én. Na melyiket választod, babe? - ajándékozott meg egy sejtelmes mosollyal.

Te összeszorítottad szemeidet, mire Okita kedvesen elnevette magát, majd ellökte magát az ajtófélfától.

  - Várj meg, míg visszaérek, aztán majd foglalkozom veled - mosolygott, miközben intett egyet, neked pedig a pillangók feléledtek a gyomrodban.

Újra és újra, mindezt Okita miatt.


Hijikata (myhusbando2.0)

Hijikataval egy éjszakai fürdőben voltatok, ahol már nem igen voltak gyerekek, így ketten használtátok a csúszdát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hijikataval egy éjszakai fürdőben voltatok, ahol már nem igen voltak gyerekek, így ketten használtátok a csúszdát. Az egyik hosszabb és meredekebb csúszdán úgy mentetek le, hogy te barátod ölében ültél, ő pedig szorosan fogott magához. Amikor a csúszda aljára értetek, akkor egy nagyobb mennyiségű vízbe érkeztetek, ami szinte csípte a bőrödet a nagy lendület miatt. Mikor kellőképpen kiszedted a babahajaidat a szemedből, kissé szellősnek érezted magad elől. Tudni kell, hogy olyan bikini felső volt rajtad, amit összekellet csak csatolni hátul. Az a bikini felső pedig azon a napon nem volt hozzád kegyes. Valahol útközben ugyanis lejött rólad, így mellkasodat nem takarta semmi, amikor barátod segítőkészen állt a csúszda mellett, feléd tartva a kezét, és meredten rajtad tartva a tekintetét. Tudtad, hogy teljes egészében látja a meztelen felsőtested és egyből el is takartad magad a kezeiddel, bár nem sokat segített. Hijikata még mindig le volt dermedve, hiszen még nem jutott el odáig a kapcsolatotok, hogy meztelenül lásson, ebből adódóan még nem történt meg az első szexuális élményetek sem.

  - T...Toshi... - szóltál remegő hangon, miközben oldalra néztél - Kérlek...Ke..keresd meg nekem a felsőt...

Hijikatat mintha megrúgták volna, egyből észhez tért, eltakarta a szemét, és rettentően vörös lett.

  - Sajnálom, nem volt szándékos, bocsáss meg! - hadarta el.

A fekete hajú fiú, a vizet kezdte el ekkor kémlelni, ahol hamar megtalálta a ruhadarabot, és a kezébe is fogta. Te időközben kiszálltál a csúszdából, majd háttal álltál barátodnak, és vörös fejjel hagytad neki, hogy hátulról rádtegye a bikinit, és becsatolja.

  - Szerintem menjünk haza - szólt zavartan.

  - Szerintem is - bólintottál.

Hijikata megfogta a kezedet, majd elindultatol a cuccotokért, valamint az öltözőben, miközben mind a kettőtök próbálta elfelejteni a történteket.


Yamazaki

Yamazaki nálad volt egy péntek este, és míg te a fürdőbe mentél, addig ő a szobádba keresgélt valami filmet a tévé csatornái között

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Yamazaki nálad volt egy péntek este, és míg te a fürdőbe mentél, addig ő a szobádba keresgélt valami filmet a tévé csatornái között. A fürdőben már levetkőztél, amikor rájöttél, hogy nem vitted be a pizsamád. Gyorsan magadra aggattad a törölköződet, majd a szobádba léptél.

  - Zaki, odaadod a pizsimet? Ott a párna alatt - mutattál az adott irányba.

  - Ahaaa - húzta el barátod eme szócskát, közben te nagyot nyújtóztál, ám ennek következtében sikeresen kilazult a törölköző és hirtelen esett a földre.

Yamazaki pont abban a pillanatban fordult feléd, hogy odaadja a pizsamádat, ám amint meglátta meztelen tested, lángvörös arccal kapta el a tekintetét, te pedig próbáltad minél hamarabb visszatenni a törölközőt. Mind a ketten zavarban voltatok, Yamazaki pedig kínosan, és csöndben ment oda hozzá a pizsamáddal, és tartotta azt feléd.

  - T...Tessék, [Név]... - szólt halkabban, majd egy ártatlan puszit adott a fejedre.

Te megköszönted neki, majd kínosan mentél vissza a fürdőbe és igyekeztél nem rosszul lenni, amiért ennyire kínos helyzetbe kerültél a barátoddal, akivel még csak két hete voltatok együtt.


Kondo

Kondo és te az egy éves évfordulótokat ünnepeltétek meg ma, este pedig barátod minden álmodat valóra váltotta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kondo és te az egy éves évfordulótokat ünnepeltétek meg ma, este pedig barátod minden álmodat valóra váltotta. Nem is akárhogyan. Elérte, hogy a mostani együttlétnél lebontsd minden falat, ami körülötted volt, és megengedted neki, hogy a melltartódat is levegye. Kondo végignézett testeden, és óvatos mosolyra húzta ajkait.

  - Mondj te, vagy bárki akármit. Rettentően gyönyörű vagy, baby. Ruhával, vagy anélkül, de mindenkit leversz az első helyről - nevette el magát, mire te zavartan pislogtál csak rá.

  - Tényleg így gondolod? - néztél rá zavartan.

  - Tényleg! - nézett rád biztató mosoly mellett - Szeretlek [Név]! - puszilta meg homlokodat.

  - Én is téged, Kondo - néztél rá hálásan, majd megcsókoltad őt.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora