🔹Amikor gyorskajáldába mentek - Haikyuu!!🔹

2.4K 92 23
                                    

〰️ Tobio, Hinata, Noya, Tanaka, Daichi, Suga 〰️



🔹🔹🔹

Nagyon, de nagyon boldog születésnapot Tobio babának! ❤️

🔹🔹🔹



Tobio (deszeretemakisbabát)

Tobionak ma volt a születésnapja, és akármennyire is szerettél volna nagy felhajtást csinálni belőle, ő nem engedte

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Tobionak ma volt a születésnapja, és akármennyire is szerettél volna nagy felhajtást csinálni belőle, ő nem engedte. Viszont abba belement, hogy elmenjetek iskola után a mekibe.
  Miután vége lett az összes órátoknak, kézen fogva mentetek a gyorskajálda felé. Egésznap elhalmoztad Tobiot szeretettel, ugyanis szeretted volna, hogyha különleges lesz számára a mai nap.
  Hamar meg is érkeztetek a mekibe, és be is álltatoka  sorba.

  - Tobio - néztél fel barátodra, miközben ő a pénztárcáját vette elő.

  - Hm?

  - Tedd el - céloztál a tárcára - Szülinapod van, meghívlak.

  - Nem - jelentette ki - Én hívlak meg téged.

  - Hogy mi? - nevetted el magad kedvesen - Én hívlak meg!

  - A barátnőm vagy, én hívlak meg - makacskodott.

  - Kérlek, na - fogtad meg a kezét kedvesen, majd meg is cirógattad - Csak most az egyszer, jó? Csak a mai nap miatt.

  - Jó - morogta az orra alatt.

  - Akkor menj szépen és keress egy helyet, jó?

  - Jó...

  - A szokásosat kéred?

  - Az túl drága, vegyél valami olcsót. Mondjuk egy szalvétát, vagy egy poharat.

  - Tobio, nem sajnálom rád a pénzemet és születésnapod is van, szóval menjél szépen egy helyre, és hagyd, hogy a barátnőd teletömjön kajával - néztél fel rá morcosan.

  - Oké-oké - morogta, majd magadra hagyott, és keresett egy szabad helyet.

Mire te kerültél sorra, addig kitaláltad, hogy mit veszel Tobionak.
  Kértél neki egy nagy hamburgert és kettő milkshaket, mert tudtad, hogy szereti. Magadnak csibeburgert kértél kólával és amint megvoltál, a tálcát a kezedbe fogva kerested meg Tobiot, majd mentél az asztalhoz és tetted le a tálcát. Leültél Tobio elé, ő pedig zavartan pislogott rád.

  - Tessék, jó étvágyat. És boldog születésnapot még egyszer! - mosolyogtál rá.

  - Köszönöm - szólt zavartan, majd átcsusszant melléd, és belenézett szemeidbe - Tényleg köszönöm.

Anime Preferences  |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora