〰️ Bakugo, Dabi, Yaku, Tanaka 〰️
🔹🔹🔹
❗🔞 rész❗
Tiktokon láttam egy videót, ami erről szólt, gondoltam megírom részbe.
🔹🔹🔹
Bakugo (husband♥️)
Bakugo megszerette volna ünnepelni veled, hogy egy éve együtt vagytok, és ehhez egy csodálatos estét szervezett nektek.
Elvitt egy hotelbe, ahol egy baromi nagy kád volt a fürdőszobában. Engedett bele vizet, tett bele tüsfürdőt, gyertyákat és füstölőt helyezett ki a szélére, melytől romantikus hangulat volt és kellemes illat. Nagyon boldog voltál emiatt, és csak jobban beleszerettél a fiúba. A kádba beleülve apróságokról beszélgettetek egészen addig, míg szőke hajú barátod akcióba nem lépett.Bakugo legszenvedélyesebb oldalát ismerhetted meg azon az estén. rengeteg csókot hagyott az arcodon, a nyakadon, az ajkadon és a tested minden részén. Ahogy a forróvízben feküdtetek, az egész alkalom csak még kellemesebb lett.
Barátod intenzív mozgása az őrületbe kergetett. Akkora elsöprő élvezetet adott neked menetről, menetre, hogy csillagokat láttál.
Amikor már úgy érezted, hogy nehezen bírod a tempót, és levegőre van szükséged, beletúrtál Bakugo szőke tincseibe és kicsit meghúztad neki.- B...Babe... - szóltál nehezen.
- Mi az? - csókolt ajkadra.
- Lehetne kicsit la...lassabban? - kérted őt szépen.
- Miért? - szólt lihegve.
- Kicsit kimerültem - szóltál bátortalanul.
Bakugo nem szólt semmit, csak adott egy puszit a nyakadba, majd ajkaidra hajolt, és nagyon lassan és finoman csókolni kezdett téged. Közben csípőjével egy lassú tempót vett fel, és hosszú percekig ezt a tempót diktálta. Kezdett a tested kicsit lenyugodni, de nem akartál szólni róla Bakugonak, ugyanis kellemes volt ez a lelassított tempó, és szeretted volna folytatni.
beletúrtál barátod szőke tincseibe, dereka köré fontad lábaid, és szimplán élvezted a vele eltöltött időt, mely mindennél többet ért neked.
Dabi (babe)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...