🔹Amikor meglátod őket meztelenül // 2 - Bungou Stray Dogs🔹

3K 101 37
                                    

〰️ Chuuya, Dazai, Ranpo, Odasaku, Tanizaki, Katsura 〰️



Chuuya (husband)

Chuuyaval másfél éve voltatok együtt, és idén elmentetek egy közös nyaralásra, most először

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Chuuyaval másfél éve voltatok együtt, és idén elmentetek egy közös nyaralásra, most először. Chuuya nagybátyjának volt egy nyaralója a közeli tóparton, és oda mentetek pihenni.
  Első nap csak kipihentétek az utazást, és kipakoltatok a szálláson. Másnap elmentetek a városba, azonban nem maradtatok sokáig, ugyanis nagyon meleg volt. Miután hazamentetek, ettetek, és ledőltetek kicsit pihenni. A kis pihi után te a nyaraló nappalijában nézted a tévét, Chuuya pedig a szobában volt. Még nem fürödtetek együtt és nem feküdtetek le, így nem láttátok egymást ruha nélkül. A strand volt az, ahol a legkevesebb ruhát láttátok egymáson, valamint amikor együtt aludtatok, akkor Chuuya csak egy alsónadrágot viselt. 

A nappaliban ment a légkondi, te pedig a csatornák között lavíroztál, hátha találsz valamit, amikor Chuuya bejött hozzád a nappaliba, mely egyben volt a konyhával.

  - Hallod, olyan meleg van, hogy meggyulladok - szólt, ahogy odaért a helységbe.

  - Ne is, mondd én szin... - fordultál felé, azonban egyből beléd szorult a szó, amikor megláttad barátod ruhátlan testét. 

Arcod vérvörös lett, és szinte ledermedtél. Chuuya ott állt előtted anyaszült meztelenül, és téged nézett.

  - Mi az? - pislogott óvatosan - Baromi meleg van, leég a bőröm - sóhajtott frusztráltan, majd laza mozdulattal a konyhába indult.

Te egyből elkaptad a tekinteted barátodról, aki kivett egy hideg, dobozos üdítőt a hűtőből, majd visszaigyekezett hozzád. Megállt melletted, mire az arcod olyan vörös lett, mint egy pipacs.

  - Hallod, jól vagy? Vörösebb vagy, mint a hajam - pislogott.

  - Meztelen vagy! - szóltál kínosan, miközben felnéztél szemébe.

  - Mert melegem van, és előtted vagyok csak - pislogott értetlenül.

  - Nagyon szépen kérlek, öltözz fel! legalább egy alsó legyen rajtad! - ragadtad meg a párnát, majd nyomtad előre a derekának.

Chuuya értetlenül nézett rád, majd végül elmosolyodott, és adott egy puszit a fejedre.

  - Aranyos vagy, amikor zavarban vagy - mosolygott, majd kilépett a szobából, és amikor visszajött, végre volt rajta alsó is.



Dazai

Dazai

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora