🔸Amikor egyedül maradnak a gyermeketekkel🔸

1.9K 76 65
                                    

〰️ Bakugo, Aomine, Hidan, Terushima 〰️


Ránéz az ember ezekre a fiúkra és...🙇🏻‍♀️🤰🏻🤤




Bakugo

Bent voltál a kórházban, ugyanis megszületett a kislányotok

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bent voltál a kórházban, ugyanis megszületett a kislányotok. Bakugo emiatt otthon maradt a három éves kisfiatokkal. Szeretett volna bent lenni veled is, azonban nem tudott ketté szakadni. Beszélt veled és megegyeztetek abban, hogy otthon marad a kisfiatokkal. Azonban ez nem volt olyan könnyű, mint gondolta volna. Jó pár napja nem voltál itthon és a kisfiatok nem tudott veled elaludni, ezt pedig nem viselte jól. Hiányoztál neki, még ha Bakugo ott is volt vele. 
  Egyik este Bakugo arra ébredt, hogy a kisfiatok az ágy mellől húzgálja a haját, az éjszaka közepén. Morcosan fordult meg és mászott az ágy közepére, hogy a kicsi ne érje el. Ő azonban nem hátrált meg. Megpróbált felmászni az ágyra, azonban visszaesett a fenekére. Emiatt kicsit elkezdett sírni, de nem hangosan, mert nem szerette volna, ha Bakugo mérges lesz ré, amiért az éjszaka közepén ment el hozzá. Ismételten megpróbált felmászni az ágyra, de újra visszaesett.

  - Apu - szólt halkan a kicsi és hallani lehetett a hangján, hogy sír.

Emiatt Bakugo azonnal megfordult és a hang felé pillantott. Mindössze annyit látott, hogy a kisfiatok szeme éppen, hogy látszódik az ágy peremén. Látta könnyes kis szemeit és fájó tekintetét.

  - Mi az? - ült fel az ágyban, majd lenyúlt a kicsiért, erősen megfogta és felvette magához - Miért sírsz?

  - Nem bírtam felmászni és leestem - szipogta, miközben kis kezével a szemét törölte.

  - Miért húzgáltad a hajam? - kérdezte meg Bakugo.

  - Hiányzik anyu - suttogta a kisfiú szomorúan.

  - Anyu holnapután hazajöhet végre a kishúgoddal - simogatta meg a fejét.

  - Aludhatok veled? - kérdezte hirtelen, miközben vörös, nagy szemeivel felnézett az apukájára.

Bakugonak teljesen megesett a szíve a kisfiatokon. Érezte és látta is napok óta, hogy mennyire hiányzol neki és az volt az igazság, hogy Bakugonak is hiányoztál.

  - Gyere - fordult el Bakugo, majd visszabújt a takaró alá, ahová kisfiatokat is behelyezte.

Ő a hátára feküdt, bal karját pedig kinyújtotta, amire kisfiatok rátette a fejét. Rendesen betakarta őt először, majd magán is eligazította a takarót. Szemeit lehunyta, majd megpróbált visszaaludni. percek elteltével érezte, hogy kisfiatok mocorog. A következő pillanatban kisfiatok felmászott Bakugo törzsére, a mellkasára tette a fejét és lelógatta lábait, valamint kezeit. Hozzábújt Bakugohoz és úgy érezte, hogy így sokkalta nyugodtabban és jobban tud aludni. Bakugo az elején kicsit meglepődött, de legbelül úgy érezte, hogy így biztonságban lehet a kisfiatok. Kezét feltette a hátára, amit a takaró fedett, majd addig-addig simogatta a hátát, míg mind a ketten el nem aludtak.

Anime Preferences  |Befejezett|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz