❗NEM SZERELMI RÉSZ LESZ❗
〰️ Emma, Ray, Norman, Don〰️
🔹🔹🔹
Nagyon, de nagyon szeretem ezt az animet, és mivel kijött a második évad első része (ami amúgy brutális volt🤩) gondoltam hozok egy részt velük.🤧🙏🏻
🔹🔹🔹Emma (🤗♥️)
Emmaval kint voltatok a réten, és fogócskát játszottatok ketten, ugyanis a többiek nem értek most rá.
Fél órán keresztül játszottatok, majd fáradtan dőltetek bele a fűbe.- Ez jó móka volt! - nevettél boldogan - Máskor a többieket is hozzuk el.
- Jó! - mosolygott Emma, majd oldalára nézett - [Név]-chan - kezdte.
- Igen?
- Csinálunk virágcsokrot? - ült fel, te pedig követted - Elvihetnénk a többieknek! - mosolygott.
- Ez jó ötlet, sok szép virág van itt - néztél körbe, majd barátnőddel elkezdtétek a szép csokrot elkészíteni.
Ray (♥️)
Ray-el a játszótéren voltatok, és a fiú kitalálta, hogy játszatok olyat, hogy a játszótér egy akadálypálya, és aki először végigviszi, az nyer.
Megbeszéltétek, hogy milyen sorrendben kell a mászókákon végigmenni, és amint megvoltatok ezzel, elkezdtétek.Már az első akadálynál rájöttél, hogy semmi esélyed Ray-el szemben, ugyanis nagyon gyors, és bámulatosan képes az akadályokat végigvinni.
Te veszítettél, és miután nehezen, de befejezted a pályát, Ray mosolygó arcával találtad szembe magad.- Visszavágó? - mosolygott.
- Ahj, igen! - pufogtál - De adj előnyt!
- Nem - mosolygott rád, majd ismét elkezdtétek a játékot.
Norman (🤗)
Egy tavaszi napon átmentél Normanhoz, aki éppen festett és rajzolgatott.
Amikor felmentél hozzá, ő feléd vezette tekintetét, majd elmosolyodott.- Szia [Név]! - mosolygott.
- Halihó - siettél hozzá, majd leültél mellé - Festesz?
- Valami olyasmi - mosolygott zavartan - Csatlakozol? Vannak még lapjaim, és festékeim.
- Persze, hogy persze! - szóltál boldogan, majd elvettél egy lapot a kupacból, egy ecsetet és kerestél magadnak szimpatikus festék színeket.
- Mit fogsz alkotni? - kérdezte a fiú, miközben tovább folytatta a sajátját.
- Megcsinállak téged! - szóltál határozottan, mire Norman csak kedvesen mosolygott rád.
Apróságokról beszélgettek miközben apró kis műveiteket dekoráltátok.
Don (🤗)
Te otthon voltál, és tanultál, Don pedig átment hozzád.
Látta rajtad, hogy nehezen megy a matek, éppen ezért próbáld segíteni. Játékos módon tette élvezetessé számodra a tantárgyat. Segített neked a feladatokkal, miközben szórakoztató módon magyarázta el neked, hogy mit is kell csinálni.- Úristen, mostmár értem! - szóltál boldogan, majd hamar lekörmölted a megoldást.
- Ennek örülök - mosolygott barátod.
- És kész is vagyok! - csuktad le a könyved.
- Rendben. Kimegyünk játszani? - kérdezte kedvesen.
- Igen! - bólintottál boldogan, majd hamar kisiettetek a szobádból.
YOU ARE READING
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...