〰️Sanji, Ace, Corazon, Sabo〰️
Sanji
Sanji egyik combján ültél, miközben ő az asztalon könyökölt, kezében pedig a kártyákat fogta. Másik kezével átölelte a derekad és magához tartott. Hiába ültél a combján, muszáj volt hozzád érnie, hogy megbizonyosodjon arról, rendben vagy-e. Jómagad belekapaszkodtál a vállába és hol az ő lapjait nézted, hol pedig az előttetek ülő Yonjit. Sanjival gyakran ellátogattatok a többiekkel a kaszinóba, most pedig még Sanji testvérét is megtaláltátok, aki elállt azzal, hogy pókerezzenek egyet. te tudtad, hogy Sanji kicsit ügyetlen a kártyajátékokban, viszont hittél abban, hogy igenis képes lesz legyőzni Yonjit.
- Hogy haladtok? - jelent meg mellettetek Nami, akinek a kezében pár aranyékszer volt.
- Wow, azokat most nyerted? - kérdezted nagy vigyorral az arcodon, mire a lány bólintott egy hatalmasat - Az a kékes karkötő meseszép!
- Ugye? - nevetett Nami, majd az asztalra nézett - Sanji-kun elég jól áll - lepődött meg, ugyanis ő is tisztában volt azzal, hogy Sanji mihez és mennyit értett.
- Leblokkolt az agyam - motyogta barátod és közben kicsit lehajtotta a fejét. Te nem segíthettél neki, viszont tudtad, hogy mit kellene letennie. A kérdés már csak az volt, hogy meg tudja-e oldani egyedül - Nem tudom, mit tegyek le...
- Hé, menni fog - pusziltad meg óvatosan szőke tincseit, mire ő egy kicsit jobban rászorított a derekadra - Tudom, hogy képes vagy rá - suttogtad a fülébe, mire Sanjinak elöntötte a vörösség az arcát.
Hirtelen nézett a lapjaira és rántott ki egyet, majd csapta az asztalra. Nami elkerekedett szemmel nézte a lapot, majd elnevette magát. Yonji idegesen adta a zsetonjait Sanjinak, ugyanis ezzel az egy lappal ő vitte a kört.
- Ügyes vagy! - ölelted a nyakánál magadhoz, ahogy oldalasan ültél az ölében, majd adtál pár puszit a halántékára.
Sanji boldogan fordult feléd, és nagy vigyor jelent meg az arcán. Belenéztél mélyen a szemébe és adtál egy puszit a homlokára. Sanji előre nyomta a fejét, és megpuszilta állad vonalát.
- Vegyük komolyan akkor ezt a játszmát - fordult Yonji felé, aki kezdte úgy érezni, hogy talán mégsem volt olyan jó ötlet Sanjit kihívni pókerben.
Ace
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Anime Preferences |Befejezett|
Любовные романы◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...