〰️ Narumiya, Bokuto, Gojo 〰️
Narumiya (bby)
Mei-el a suliban voltatok, amikor összebalhéztatok. Az egyik évfolyamtársad átjött hozzátok, és te voltál hozzá a legközelebb. Kért kölcsön egy matek könyvet, ugyanis ő otthon felejtette, te eddig adtál neki szívesen. Mei ezt végig nézte, és látszott rajta, hogy nem tetszik neki, hogy más fiúval beszélgettél.
- Narumiya, állj már le! - szólt rá osztálytársatok, miközben ő belerúgott a tanári asztalba és feléd ment, majd egált előtted.
- Te szórakozol velem? - nézett le rád, mire felvont szemöldökkel nézted őt.
- Történt valami? - kérdezted értetlenül, és a többiekre néztél, de ők se tudtál, hogy mi lehet Narumiya baja.
- Ennél jobban nem tudod magad kéretni másnak? - biccentett az évfolyamtársatok után.
Te elkerekedett szemmel néztél barátodra és nem akartál hinni a fülének.
- Mei, otthon felejtette a srác a matek könyvét, és kért egyet. Ha más lett volna az ajtó mellett, akkor mástól kér.
- Persze, higgyem is el? Sose beszéltetek, csak úgy közvetlen vagy vele? - akadékoskodott.
- Jó, nekem ehhez nincs türelmem - sóhajtottál, majd hátat fordítottál neki - Kimegyek az udvarra levegőzni.
- Hétvégén is vele találkoztál, mi? Azért koptattál le, igaz?!
- Nem, nem vele voltam - mentél tovább, és miután kiértél a folyosóra, ő elkapta a kezedet kint - Engedj el!
- Akkor kivel voltál?!
- Egy gyerekkori barátommal! - szóltál rá hirtelen - Általánosban elköltöztek, és hazajött a nagyszüleihez látógatóba! Ő csak egy barátom, akit nem láttam már régóta és hiányzott!
- Fiú? - szorította meg a kezedet.
- Igen.
- Megcsaltál vele, mi? - szaladt ki a száján, mire elképedve néztél rá, ugyanis nem akartad elhinni, amit mondd.
- Tessék? - szóltál rekedt hangon.
- Ha csak egy gyerekkori barátod lenne, akkor nem titkoltad volna! Biztos, hogy megcsaltál, bazd meg! Undorító vagy! - kiabált rád mérgesen.
Szinte fel se akartad fogni, amit mondd neked. Narumiya volt számodra az első. Mindenben. Mindennél jobban szeretted, azonban voltak határok, amiket sokszor átlépett, mégse tettél ellene. Ez az alkalom pedig olyan volt, ahol cselekedtél. Kirántottad a kezedet a szorításából, mely szinte visszhangzott a csendes folyosón, ugyanis senki se volt már kint.
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...