🔸Amikor intim kapcsolatba kerültök🔸

1.2K 41 20
                                    

Egy rész van vissza a könyvből, amiben elköszönök majd ettől a könyvtől és bejelentek egy új könyvet tőlem:-)


A Ryusuis rész a Dr.Stone világában játszódik. És kell nekem ez a fiú!!!


〰️Ryusui, Hisagi, Kira, Urahara, Muguruma〰️



Ryusui

Szerelmes voltál Ryusuiba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Szerelmes voltál Ryusuiba. Ez pedig nem a jelenlegi világban kezdődött. Mielőtt mindenki kővé nem vált volna, együtt voltatok a fiúval. Miután Ryusuit kiolvasztották Senkuuék, Francois után beszélt Senkuuval, hogy hozzanak téged is vissza. Barátoddal voltál, amikor megtörtént az egész tragédia, így hamar meg is találták a tested ott, ahol eredetileg Ryusui volt. Mikor kiolvasztottak, ő egyből rádterítette a kabátját és a heves pislogásodat követően elmagyarázta a helyzetet. Sokkos állapotban voltál és nagyon sok imát elmondtál Istenhez, amiért Ryusui itt volt veled és újra vele lehettél. A kapcsolatotok ott folytatódott, ahol abbamaradt, annyi különbséggel, hogy úgy érezted, hogy az ismeretlen világ miatt, Ryusui sokkalta jobban vigyáz rád. Mindig is apró, de sokat érő cselekedetekkel mutatta ki azt, hogy szeret téged. esténként csak mellette engedte, hogy aludt és addig nem is aludt el, amíg te el nem szenderedtél. Igyekezett éreztetni veled (amikor kettesben voltatok), hogy minden rendben lesz és helyre jönnek a dolgok. Egy ilyen chilles, nyugtatós estének a hatására mentetek tovább és feküdtetek le először, miután újra találkoztatok. Meleg nyári este volt, az alattatok lévő anyagokból álló ágy melegített titeket, a bőrötök forrt, az izzadságcseppek lefolytak a bőrötökön, az izmaitok megfeszültek, a hajatok pedig az arcotokra és a bőrötökre tapadt. Ryusui megállt a mozgásban, csípője a tiédhez volt nyomva szorosan. Nem akart kiengedni az ajkán hangokat, éppen ezért csak halkan mormogott. Neked viszont nehéz volt visszafognod a hangod, éppen ezért a kezed a szádra tapasztottad, ha pedig ez nem jött be, akkor kényszerítetted magad, hogy ne adj ki hangot. Volt, hogy barátod vállába vagy nyakába haraptál. Ő ezt némi halk sóhajjal reagálta le. Ő sem akarta, hogy hangos legyél, és hiába nem vitt bele semmi extrát a szeretkezésetekbe, te neked annyira intenzív és erotikus volt az egész, hogy teljesen a rabjává váltál a helyzetnek.

  - Shh - suttogta Ryusui meleg leheletével, amit a bőrödre fújt - Légy kicsit halkabban. Tudom, hogy menni fog - nyúlt a csípőd alá, kicsit megemelte, majd előre lökött egyet, miközben a csípője szorosan a tiédnek volt nyomva.

  - M...Mindjárt el...Elmegyekh... - nyögted ki egy levegővétellel - Ryusui... - sóhajtottad a nevét és közben beletúrtál a tarkójánál a hajába.

Az egész haja vizes volt, emiatt könnyen csúszott benne az összes ujjad. Ő megértette, hogy a végét járod, éppen ezért mély lökésekkel halmozott el, miközben ajka a fülednél volt. Itt már kicsit lihegett ő is, ugyanis neki se kellett sok. Ahogy hallottad, ahogy mély és recés hangján sóhajtozik, hirtelen eltört benned valami. Megbolondított a hangja, hogy a csípője szorosan a tiédre volt nyomva és a mozgása is. Egy hirtelen pillanatban élveztél el, ő pedig ezt megérezte. Lihegése felerősödött, csípője felgyorsult és egy nagyobb mozdulat mellett húzta ki magát belőled hirtelen és élvezett a hasadra. Legszívesebben nem húzódott volna ki, de mivel nem volt védelmieszközötök, ezért muszáj volt neki. Mind a ketten remegtetek, ő pedig közben ajkát a nyakadon pihentette.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora