〰️Toji, Haganezuka, Itadori, Gojo, Todoroki〰️
Toji
Még véget sem ért a munkád, de folyamatosan sms-esekkel bombáztad a barátod, aki már nem tudta, hogy mit is reagáljon arra, amit írsz neki. Végül nem is írt neked vissza, inkább elindult eléd, hogy egyből fel tudjon téged szedni. Te nem tudtad, hogy eléd jön, éppen ezért lepődtél meg annyira, amikor megláttad őt a munkahelyed előtt a motoron ülve, motoros ruhában. Megálltál, kicsit pislogtál is, végül odasétáltál hozzá.
- Toji? - ejtetted ki a nevét, ő pedig leszállt a motorról, és megállt mellette - Hogy hogy eljöttél értem? - kérdeztél rá, ahogy odaértél elé.
Ő nem válaszolt, csal lenézett rád és megvonta a vállát. Mikor teljesen előtt voltál, feléd kezdett el nyúlni a karjaival és amikor elért hozzád, akkor megfogta erősen a derekad és kicsit felemelt a földről. Nem értetted, hogy mit is csinál, de hagytad magad neki. Ő könnyűszerrel emelt fel, majd fordult a motorja felé. Ekkor hirtelen ráültetett a járműre, te pedig ránehezedtél az ülésére. Ő lenézett rád, majd szó nélkül ült fel eléd a motorra. A kormányról leemelte az egyik sisakot, majd feléd nyújtotta.
- Haza megyünk? - kérdeztél rá és miközben felhúztad a sisakot, megcsapott férfias illata.
- Oda menjünk? - kérdezte meg mély hangján, ahogy hátranézett rád.
Kicsit elgondolkodtál, majd megráztad a fejedet. Toji elmosolyodott, majd felvette a saját sisakját. Rendesen előre fordult és megvárta, amíg te is elhelyezkedsz, A táskádat rendesen a hátadra vetted, majd mindezek után átvezetted a férfi oldalánál a kezeid és a hasánál szorosan magadhoz ölelted. Arcodat oldalasan nyomtad bele a hátába és közben magadba szippantottad azt az illatot, amit annyira imádtál. Toji felhúzta a támasztót, lassan életre keltette a motort, majd kicsit se lassan, de elindult, hogy motorozzatok egy kicsit, mielőtt hazamennétek. Tudatd, hogy habár gyorsan megy, mivel te ott ülsz mögötte, vigyázni fog rád.
Haganezuka
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...