▪️Amikor először lefekszetek ▪️

6.2K 100 8
                                    

〰️ Oikawa, Iwaizumi, Chuuya, Benimaru, Kise, Natsu  〰️

▪️▪️▪️

Borzasztóan szeretem Oikawat és Iwaizumit.

▪️▪️▪️



Oikawa 

Oikawa volt a legjobb dolog, ami történt veled éltedben

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Oikawa volt a legjobb dolog, ami történt veled éltedben. Mindig melletted volt, mindig mosolyt tudott csalni az arcodra, mindig törődött veled és folyamatosan éreztette veled, hogy mennyire szeret. Nem értetted, hogy egy ennyire nagyszerű fiú, miképp szeretett pont beléd, viszont rettentően boldog voltál emiatt. Szeretted őt, és olyan volt számodra, mint az éltető oxigén. Nem tudtál nélküle élni. Nagyon sok mindenen keresztülmentetek már. Voltak kisebb veszekedéseitek, de mindig megtudtátok beszélni egy nap után.
  Éppen Valentin nap közelgett és Oikawa kellőképpen fel is készült erre. Szerencsére egy szombati napon volt február 14.-e, így az egész nap a tiétek volt. Oikawa délelőtt elvitt téged moziba és megnéztetek egy romantikus filmet. A mozi után elvitt téged ebédelni, ahol kaptál tőle egy csokor fehér rózsát is. Ezt követően sétálni mentetek a városba, és felmentetek a közeli kilátóba. Ott Oikawa szorosan fogott magához hátulról, miközben a gyönyörű kilátást kémleltétek, egymás társaságát élvezve. Vagy két órán keresztül fent voltatok, majd hazamentetek. Utatok Oikawahoz vezetett és nála úgy döntöttetek, hogy csináltok közösen süteményt. Való igaz, nem lett a legszebb sütemény, de ketten csináltátok és finom is lett. Este volt már, amikor megettétek a sütit és elmentetek külön-külön fürdeni. Megvolt beszélve, hogy aznap este Oikawanal fogsz aludni, és miután az ágyban feküdtetek, Oikawa azzal volt elfoglalva, hogy arcodat, valamint nyakadat kényeztesse finom puszijaival. Barátod simogatásának és érintésének hála hamar rájöttél, hogy mit szeretne és ő a mai éjszakára nem csak az alvást tervezte. A lelked mélyén te is szeretted volna ezt, azonban féltél a fájdalomtól, ami ezzel járt. Oikawa azonban mielőtt bármit is tett volna, elmondta neked, hogy semmi se kötelező és ha el is kezdenétek, akkor ő bármikor képes lenne abbahagyni, ha szólsz neki. Belementél, Oikawa pedig megköszönte a bizalmadat. 
  Nagyon sok puszit adott neked, és negyed órán keresztül szinte csak ajkaidat csókolta, és arcodat puszilta. Szerette volna, hogyha ez egy nagyon szép este lesz mind a kettőtöknek, ugyanis ahogy neked is, úgy Oikawanak is ez volt az első alkalma. A fiú szerette volna, hogyha ez nem csak a testiségekről, hanem az érzésekről is szólna, és már az elején belevitte minden érzését. A nyakadon nem hagyott nyomot, csak finom csókokkal és puszikkal halmozta el, miközben oldaladat simogatta. Egy nő fél óra után látott csak hozzá a rendes előkészületeidnek. levette pólódat és a kérésedre meghagyta a melltartódat. Miután levette a nadrágodat és a bugyidat is, nagyon óvatos érintésekkel és csókokkal ajándékozott meg téged. Míg az előjáték zajlott, ő többször is megkérdezte tőled, hogy jó-e az, ahogy csinálja, ne hagyja-e abba, és nem kényelmetlen-e. Miután megnyugtattad, hogy minden a legnagyobb rendben van, csupán zavartan vagy, ő elmosolyodott és hasadra adott egy nagyobbacska puszit, majd elmondta neked, hogy mennyire szeret és mennyire hálás neked, amiért megbízol benne. 
  Fél óra telt el, Oikawa pedig teljesen eltudott lazítani téged az előjátékkal, és el is érte, hogy ne legyél már annyira ideges. A mellkasod fel és le emelkedett, ő pedig miután levette a saját ruháit is, gondoskodott a megfelelő védelemről. Sötét volt, mégis tudtad, hogy Oikawa mit csinál éppen. Mielőtt nekilátott volna a legfontosabb dolognak, megkérdezte még egyszer, hogy jól érzed-e magad és ne álljon-e le. Megfogtad a kezét, összekulcsoltad a sajátoddal és megnyugtattad, hogy minden rendben és csupán izgulsz és a legjobban is csak a fájdalom miatt félsz. Ő aprót nyelt és aggódva mondat a szemeidbe, hogy ha bármilyen fájdalmat is okoz majd neked, akkor azt nem szándékosan fogja tenni és minden tőle telhetőt elfog követni, hogy jobban érezd magad. A hasad összerezzent a kelleme  érzés miatt, ami Oikawa okozott neked. Ott tudatosult benned, hogy még egy ilyen embert, mint ő, soha nem fogsz találni, és reménytelenül szerelmes is vagy belé.
  Aztán a következő pillanatokban már nem volt szükség a szavakra. Oikawa bepozicionálta magát, megszorította kezedet, majd óvatosan megcsókolt. Rettentően lassan tolta magát beléd, és közben próbálta elterelni a figyelmedet a csókjával. Amikor már a negyede benned volt, felsszisszentettél, mire Oikawa ijedten nézett rád, te azonban csak megszorítottad a kezét, és megnyugtattad, hogy jobb lesz, csak megkel szoknod. Ő nem mozgott, csak arcodra adott puszikat, majd megkérdezte, hogy mehet-e tovább, mire bólintottál.
  - Belököm magam, jó? - nézett mélyen szemedbe, mire aprót bólintottál.
Oikawa homlokodra adott egy puszit, majd a homlokát a tiédnek döntve lökte be magát félig. Fájdalmasan nyögtél fel, miközben mind a tíz körmödet barátod meleg bőrére süllyesztetted. Emiatt ő is felnyögött fájdalmasan, emellett egy jóleső sóhajtás szaladt ki a száján. Habár nem mondta, de ő is rettentően ideges volt, hiszen minden álma valóra vált azáltal, hogy veled veszthette el a szüzességét.
  - Nagyon fáj? - kérdezte az élvezettől megremegő hangon.
  - Kicsit - szipogtál párát, Oikawanak pedig megszakadt érted a szíve.
  - Szeretnéd, ha abbahagynám? Ha fáj, akkor nem muszáj folytatni, csak ne sírj, kérlek - szólt aggódva, neked pedig jól esett az aggódása.
Kevés ember ismerte Oikawa aggódó és kedves oldalát, és te ezek között az emberek között voltál. A fiú pedig veled volt mindig a legkedvesebb és a legtörődőbb. 
  - Megleszek - fúrtad az arcodat vállába - Csak hadd szokjam picit.
  - Jó - szólt halkan a barna hajú fiú, majd fejedre adott egy kicsi puszit, majd ezt követően válladat borította be puszikkal, miközben oldaladat simogatta lágyan.
Percek elteltével, amikor már úgy érezted, hogy a fájdalom elkezdett eloszolni, elhajoltál barátod vállától, majd a szemébe néztél.
  - Jól vagy? - hajolt közelebb, miközben ajkaidra suttogta a szavakat.
  - Jól - bólintottál, majd megcsókoltad Oikawat.
Oikawanak ez egy jelzés volt arra, hogy mozoghat. Nagyon óvatosan kezdett el mozogni és persze lassan. Az elején még kellemetlen volt számodra, és egy rövid ideig még fájt is, azonban Oikawa gondoskodott arról, hogy ne csak ott érezz bármit is. Nagyon sok csókot hagyott az arcodon, ajkaidon és a nyakadon, miközben elmondta neked, hogy mennyire, de mennyire szeret, mennyire gyönyörű vagy és hogy hálás neked. Nem tett olyan mozdulatot, amivel fájdalmat okozhatna neked, te pedig annyira, de annyira hálás voltál neki, hogy a szíved is beleremegett.
  A szeretkezésetek több, mint háromnegyed órán keresztül tartott, és közben mind a kettőtöket kétszer is elért a mámor. Oikawa belevitte minden érzelmét, és többször is megkérdezte közben, hogy jól érzed-e magad, és minden rendben van-e. Te pedig elmondtad neki, hogy minden rendben van. Oikawa talán el se tudta képzelni, hogy neked mennyire, de mennyire jól esett az, hogy ennyire foglalkozott veled. 
Miután második alkalommal is a mennyekbe jutottatok, Oikawa fáradtan kelt fel rólad, ugyanis mindvégig szorosan magához tartva szeretkeztetek. Megvizsgálta arcodat, ami teljesen ki volt pirulva, ezzel elérted azt, hogy a szíve hevesen verjen és zavarba jöjjön. Miután leszállt rólad és óvatosan kihúzódott belőled, a megtelt óvszert jól becsomagolta pár zsebkendőbe, majd a kukába helyezte. Próbáltad nyitva tartani a szemedet, de rettentően álmos voltál. Szerencsére Oikawa időben érkezett és nagy nehezen, de felöltöztetett téged kellő ruházatba, míg ő maga egy bokszer alsót húzott csak fel. Melléd feküdt, és hagyta, hogy a mellkasára hajtsd a fejedet és magadhoz szorítsd őt. Annyira szerelmesnek és boldognak érezted magad abban a pillanatban, hogy legszívesebben sírtál volna. Oikawa magához szorított téged, és apró puszikat adott a hajadba.
  - Szeretlek - ölelt magához.
  - Én is téged. Nagyon - fúrtad arcodat mellkasába, majd lehunytad a szemedet.
Oikawa is hamar behunyta szemeit, és így ezáltal mind a kettőtökre hamar rátalált az álom és egymás karjaiban aludtatok el végül.



Anime Preferences  |Befejezett|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora