〰️ Bokuto, Rin, Makoto, Todoroki 〰️
🔹🔹🔹
Valaki tartson meg, mert megborulok!!!
Zenét max hangerőre! Úgy szeretem David Guettat.♥️🔹🔹🔹
Bokuto (azahátmindentviszbbynek!!!!)
Bokutonál voltál edzés után, ő pedig az ágyán heverészett és pihengetett. te mellette feküdtél, de vágytál barátod közelségére, és a haját kezdted el cirógatni.
- Istenem, ez olyan j. Mindjárt elalszom - szólt álmosan.
Meleg, nyári idő volt, és délután ez már kissé álmosító is volt.
Bokuto kicsit elhúzódott, levette pólóját, majd az ágy mellé dobta, és fedetlen felsőtesttel feküdt vissza az ágyra.- Cirógasd még a hajamat, babe, kérlek - szólt álomittas hangon.
- Bokuto - nézted izmait, és azt, ahogy megfeszülnek?
- Igen? - nézett rád a párnából.
- Rád feküdhetek?
- Erre a tökéletes testre? Csak rád vár - nevette el magát, majd visszanyomta az arcát a párnába.
Szinte megbabonázva másztál barátodra, majd feküdtél izmos hátára, és amint megérezted bőre melegét, végigáramlott rajtad a melegség. Egy puszit adtál a hátára, mire érezted, hogy kirázza a hideg.
- Cirógatsz? - kérdezte álmosan.
- Cirógatlak - szóltál kedvesen, majd fejedet a hátára helyezted és közben cirógattad szürke tincseit.
Ám nem tellet öt perce, mind a ketten elaludtatok, a másik társaságában.
Rin (husbandoésnekiisahátaalegjobb!!!!!)
Elmentél Rinhez a kollégiumba, ugyanis hétvégére most egyedül maradt. Ő fekete trikójában pihengetett az ágyon, hason fekve, te pedig mellette feküdtél és nem találtad a helyedet.
- Rin.
- Mi az, baba? - pillantott rád.
- Nem találom a helyem - forgolódtál.
- Bújj ide - nézett rád, majd feléd tartotta a karját.
- De meleg van - szóltál nyafogóan.
- Akkor nem tudom - sóhajtott, majd visszatette a fejét a párnára és téged nézett.
- Ráfeküdhetek a hátadra? - kérdezted hirtelen.
- Gyere ha szeretnél - pislogott rád, majd megcirógatta arcodat.
Te felülél, majd testére feküdtél. Arcodat nyakába fúrtad, és adtál neki egy puszit. Ahogy érezted teste melegét, és ahogy izmai megfeszülnek alattad, szíved hevesen kezdett el dobogni.
- Ismerlek. Be fogsz aludni rajtam, és nem tudok majd mozdulni - szólt sóhajtva.
- Pontosan - szóltál kedvesen, majd hozzábújtál, és lehunytad a szemedet.
Makoto (anyáásbabunekisalegjobbvan)
Makotoval kint napoztatok az udvarotokon és barátodon nem volt rajta a pólója természetesen, így megcsodálhattad izmait é tökéletes fehér bőrét és testét.
- Mit nézel? van rajta valami? - kérdezte ártatlanul, ahogy téged nézett, miközben hason feküdt.
- Igen. Izom - szóltál elképedve, és tovább nézted őt.
- Szeretnél egy ölelést? - kérdezte kedves mosoly mellett.
- Egy angyal vagy! - pattantál fel, majd odasiettél hozzá, és szorosan megölelted őt
Érezted teste melegét és ez megnyugtatott.
- Úgy szeretlek - bújtál hozzá szorosan.
- Én is téged, babe. Én is téged - adott puszikat a hajadba.
- Makotooo - húztad el barátod nevét.
- Igen? - adott puszit homlokodra.
- PIhengethetek a hátadon? - kérdezted zavartan.
- Attól boldog leszel?
- Nagyon is! - vigyorogtál.
- Gyere akkor - szólt kedvesen, majd a hasára feküdt ismét, te pedig a hátára feküdtél és adtál pár puszit vállára.
- Te vagy a legjobb! - bújtál hozzá.
- Ne túlozz - nevetett, majd veled együtt lehunyta szemét, hogy pihenni tudjatok.
Todoroki (husbandoawh)
Todoroki nálatok volt egy téli estén, és eléggé meleg volt nálatok a fűtés miatt, így mind a ketten trikóban voltatok. Todoroki az ágyadon aludt, hason, te pedig párszor rápillantottál. Édes, és nyugodt arcára, valamint tökéletes izmaira, melyek megbolondítottak.
Egy hirtelen ötlettől vezényelve közelebb másztál hozzá, majd ráfeküdtél a hátára, és magad szippantottad tökéletes illatát.- [Név]? - motyogta alig érthetően barátod, hiszen álmos volt.
- Bocsánat, felkeltettelek? - kérdezted halkan és egyben aggódva.
- Nem, nem - szólt rögtön.
- Leszállok rólad..
- Ne, maradj csak - szólt álmosan - Jó így - halkult el és hamar vissza is aludt.
Te csak olvadoztál belül, hogy miképp lehet ennyire édes, és végül adtál egy puszit a tarkójára és elhelyezkedtél, majd hamar álomba merültél te is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime Preferences |Befejezett|
Romansa◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...