〰️ Natsusa, Yasunari, Madoka, Ibuki 〰️
Natsusa
Natsusa elveszített ellened egy fogadást, így eljött az a nap, amikor kisminkelheted őt. Mindent előkészítettél, ő pedig morcos tekintettel az arcon tűrte, hogy azt tegyél vele, amit csak akarsz. Egy kínszenvedéses fél óra múlva kész is voltál barátoddal. Natsusa annyiszor mozgolodott és nem bírt a vérével, hogy többször is újra kellett kezdened, de végül kész lett.
- Azt a - volt minden reakciója, miközben magát nézte a kézi tükörben.
- Mit gondolsz? A fogadás ellenére szerettem volna rendes sminket csinálni, hogy gyakoroljak - szóltál bizonytalanul.
- Jó nő lennék - tanulmányozta magát, te pedig csak pislogtál - Jó lett - ismerte el, majd letette a tükröt, és mosolyogva nézett rád.
Egy megkönnyebbült mosolyt húztál az ajkadra, majd képeket csináltatok, hogy elküldhessétek őket Natsusa csapattársainak.Yasunari
Barátod nem igen akart hallani arról, hogy bármiféle smink kerül a fejére, azonban te gyakorolni szeretted volna rajta az új sminket, amit a neten láttál. Végül nagy kínszenvedés árán, de belement, hogy kisminkeld őt. Igyekeztél széppé varázsolni őt, és amikor egy háromnegyed óra elteltével kész lettél, megmutattad neki a végeredményt.
- Mi ez a borzalom a fejemen? - kerekedett el a szeme.
Nagyon rosszul estek a szavai, hiszen mindig adtál az ő szavára, és az, hogy most ezt mondta a sminkedre, eléggé szomorúvá tett téged.
- Sajnálom... - szóltál rekedt hangon, és igyekeztél nem sírva fakadni.
Yasunari amint meglátta, hogy könnyeid végül kibuggyannak, pánikolni kezdett.
- Nem muszáj azt mondani, hogy tetszik. Nem muszáj tetszenie. Csak akkor azt mond, hogy mit javítsak, ne azt, hogy borzalmas - szipogtad fájóan, és könnyeid közepette elkezdted lemosni róla a sminket.
Ő szó nélkül hagyta ezt neked, és miután elpakoltál, ő az ölébe húzott téged.
- Túl erős volt az alapozó és a szemnél nem kell ennyire sötétre csinálni a színeket. De ha ezt nem vesszük figyelembe, jó lett.
- Nem kell szépíteni, tudom, hogy rossz vagyok, oké?
- S...Sajnálom amit mondtam. Ne..ne haragudj - szólt zavartan - Csinálok neked palacsintát. J..jó?
- Jó - bólintottál csöndesen, Yasunari pedig adott egy puszit az ajkadra, majd egy óvatos csókot, amivel már el is tudta veled felejteni az előbbi perceket.Madoka
Madoka átment hozzád az egyik péntek este, te pedig magadon akartál kipróbálni egy sminket, amikor ő betoppant. Kíváncsian nézte, hogy mit csinálsz, azonban végül megkérted, hogy hadd sminkeld ki őt. Először nem igen akart hallani róla, de utána végül belement.
Egy egyszerű, mégis szép sminket csináltál neki, ő pedig még is dicsért téged, hogy ügyes voltál. Miután lemostad neki, az ágyban pihentetek, miközben az arcodat simogatta.
- Tudod, te megmutattad, hogy miben vagy jó, és én is szeretnék neked mutatni valamit - húzódott hozzád közelebb.
- Na mit? - mosolyogtál rá, mire Madoka megcsókolt téged, majd megmutatta neked, hogy mennyire is szeret.Ibuki
Ibuki boldogan ment bele, hogy kisminkeld, hiszen ő akkor volt boldog, ha te is. Nagyon örültél a döntésének, és igyekeztél minél aranyosabban kisminkelni őt. Szőke tincseibe csatokat tettél, és felgumiztad különböző helyeken. Amikor kész lett, nem győztél olvadozni, annyira aranyos lett.
- Olyan édesen nézel ki - nézted ámulva barátodat.
- Wow, tényleg aranyos vagyok - nézte magát a tükörben, majd rád vezette tekintetét - Nagyszerű munkát végeztél!
Ibuki magához ölelt szorosan, és szinte kinyomta belőled a szuszt is, azonban téged nem tudott ez érdekelni, hiszen rettentően aranyos volt veled, és nagyon sok puszit is kaptál tőle.
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...