〰️ Todoroki, Usopp, Ace, Hatori 〰️
Todoroki
Todorokival nem értettetek egyet pár dologban az utóbbi időben és a munka miatt stresszesek is voltatok, amikor hazaértetek. Egyik nap megbeszélted vele, hogy elmegy a kislányotokkal vásárolni, ugyanis szüksége volt új cipőre, ugyanis az előző már több éves volt neki és tönkre is ment. Ez azonban nem valósult meg, ugyanis Todoroki annyira belefeledkezett amunkába, hogy nem ment el a kislányért az iskolába, hogy utána cipőt vehessenek. Kislányod hívott téged, hogy az apukája nem ment érte és hazasétál. Egyszerűen nem értetted, hogy férjed miért nem ment el és ahelyett, hogy felhívtad volna, dühösen mentél haza.
- Szia kicsim - adtál puszit tizenhatéves kislányodnak, aki a konyhában ült - Apukád hol van?
- A nappaliban - válaszolta.
- Shouto! - kiabáltál neki és kifelé indultál, amikor ő szembejött veled.
- Szia - pislogott, majd adott egy puszit a szádra.
- Nem felejtettél el valamit? - kérdezted felháborodottan.
- Nem? - vonta fel a szemöldökét.
- Cipő. Cipő! - szóltál rá élesen, mire elkerekedett a szeme és kislányotokra nézett.
- Holnap elmegyünk. Sajnálom, de belefeledkeztem a munkába - kért elnézést.
- Semmi baj - legyintett lányotok.
- De igenis baj! - néztél dühösen Todorokira - Direkt megbeszéltük!
- Akkor miért nem te mész el vele? - kérdezett vissza férjed - Úgyis te mindig jobban értesz mindenhez - motyogta az orra alatt.
- Alig vagy itthon! - csattant fel belőled.
- Mert próbálom eltartani a családomat! - nézett rád most már ő is mérgesen.
- Ne veszekedjetek - suttogta lányotok aggodalmasan - Nincs szükségem cipőre, ha emiatt veszekedtek. Jó lesz a régi is...
- Nem a cipő a baj, kicsim - szólt rendesen lányotokhoz Todoroki - Holnap elmegyünk cipőt venni neked, jó?
- Hármasban? - kérdezte meg a kislány félve - Menjünk hárman...Töltsünk el egy kis időt, hátha az segít.
- Segít? - vontad fel a szemöldöködet.
- Mostanában mindig feszültség van köztetek és azt akarom, hogy jóban legyetek. Rossz így látni titeket...
Todorokira néztél és egy pillanat alatt megértetted, hogy mennyire rossz lehet ez a gyereketeknek. Azt látni, hogy a szülei veszekednek vagy nem jönnek ki jól a másikkal. Soha nem akartad, hogy ekképp érezzen és Todorokival se szerettél volna rosszban lenni, hiszen szeretted őt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...