〰️Kise, Knuckle, Fat Gum, Noya, Gon〰️
Kise
A kishúgod egy ovis beszélgetést követően szeretett volna kedveskedni az embereknek és elmondta, hogy szeretne ingyen öleléseket osztogatni az embereknek az utcán, hogy feldobja vele a napukat. Rögtön mondtad neki, hogyha elmehetsz vele, hogy közösen csináljátok, akkor belemész, hogy ezt csinálja. Készítettetek közösen kettő táblát, majd a park bejárata mellé álltatok ki. Megígérted a szüleidnek, hogy vigyázol a húgodra és csak azoknak engeded megölelni, akiket szimpatikusnak találsz. Eleinte csak kisebb gyerkőcök és az anyukáik ölelték meg őt, ezen a mozgalmas hétvégén, aztán később idősebb lányok is csatlakoztak, akik neked is adtak ölelést. Kettő kisfiú is volt, aki mind a kettőtöket megölelt.
A délután folyamán aztán megjelent egy fiúcsoport is, akik valószínűleg a városból jöttek. Nem ismerted őket, viszont elég nagy darabok voltak és kissé úgy gondoltad, hogy reméled nem jönnek oda, mert lehet megijesztenék a húgodat. Aztán végül az egyikük, egy szőke hajú srác kiszúrt téged.- Azt a! Ingyen ölelést osztotok? - szaladt oda hozzátok, majd lenézett a kishúgodra és leguggolt elé - Kaphatok egy ölelést? - mosolyodott el Kise, akit te nem ismertél.
- Adhatok neki? - nézett rád a húgod engedélykérően.
- Adhatsz - bólintottál rá.
A kishúgod közelebb lépett, majd Kise óvatosan megölelte őt. Az ölelést követően felállt, majd eléd lépett.
- A szép hölgynek is adhatok egyet? - mosolyodott el bájosan, melytől megdobbant a szíved.
- Tudod mit? - mentél bele kissé a játékába - Egy telefonszámért cserébe, igen.
- Na, hiszen ingyen ölelést adtok! - szólt morcosan.
- Csak rá vonatkozik - biccentettél mosolyogva a húgod felé.
Kise emiatt elnevette magát kedvesen, majd feléd tartotta a kezét. Egyetlen egy szó nélkül adtad neki a telefonod, megnyitva a névjegyzéket. Ő elvette tőled, majd hallottad ahogy saját magát megcsörgeti. Ezt követően visszaadta a telefonod, és kitárta a kezét. Egy mosoly mellett ölelted mega fiút, akinek mennyire illata volt. Kiélvezted az ölelést és miután elengedted őt, egy különös okból kifolyólag Kise elhagyta a csoportját és ott maradt veletek beszélgetni. Azon a napon pedig egy új barátra tettetek szert a húgoddal.
Knuckle
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime Preferences |Befejezett|
Romansa◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...