🔸Amikor először mondjátok a másiknak, hogy szeretlek - Given🔸

1.4K 52 33
                                    

〰️Mafuyu, Haruki, Yuki, Uenoyama, Akihiko〰️



Mafuyu

Mafuyuval egy ideje randiztatok, de még semmit se mondtatok ki konkrétan a másiknak

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mafuyuval egy ideje randiztatok, de még semmit se mondtatok ki konkrétan a másiknak. Te szerettél volna lenni az, aki ezt megtöri és el is határoztad, hogy a következő randin elmondod neki, hogy szereted. Így is tervezted, de a busz, amivel a találkozótok helyszínére mentél volna, lerobbant és közel egy órát kellett várnod. Nagyon szégyellted magad, még ha nem is a te hibádból történt. Közben írtál is neki, és ő a tudtodra adta, hogy nem tehetsz róla, így ne emészd magad.
  Mikor végre a találkozó helyszínére értél, szinte rohantál oda Mayufuhoz.

  - Itt vagyok! Végre itt vagyok! - álltál meg előtte, miközben a levegőt kapkodtad.

  - Nem kellett volna futnod - pislogott rád.

  - Azt akartam, hogy minden tökéletes legyen ma. Erre ez történik - suttogtad elszontyolodva.

  - Még lehet tökéletes - nézett rád értetlenül Mafuyu.

  - Hoztam neked csokis sütit, de az egész szanaszét olvadt a meleg buszon - vetted ki a kis dobozt a táskából, majd felé tartottad - Azt akartam, hogy tökéletes állapotban adhassam oda és közben...Közben elmondhassam, amit szeretnék.

  - Mit szerettél volna mondani közben? - vette el tőled és rád, majd a sütire nézett és óvatosan elmosolyodott - Köszönöm, hogy sütit készítettél nekem.

  - Bármikor csinálok neked újat, vagy amilyet szeretnél! - néztél rá zavartan.

  - Miért? - nézett a szemedbe.

  - Azért mert...Szóval én szeretlek téged és szeretném, ha a barátom lennél - mondtad ki az érzéseidet.

Mafuyu meglepődve nézett rád, majd leemelte a sütis doboz tetejét, belenézett, kivett egy szeletet és enni kezdte.

  - Még mindig a te sütid a legjobb! - mosolyodott el visszafogottan - ha a barátnőm leszel, csinálsz még?

  - Mi? - néztél rá értetlenül - Te most csak a süti miatt...

  - Nem - vágott a szavadba - Én is így érzek - sóhajtotta - Üljünk le és beszéljük meg, jó? - mosolyodott el óvatosan, te pedig úgy érezted, hogy a boldogságtól elsírod magad.



Haruki

Haruki

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora