🔸Amikor lelki támogatásra van szükségetek - Blue Lock🔸

910 61 39
                                    

ANNYIRA JÓ MIYANO MAMORUNAK EZ A ZENÉJE!!!!!



〰️Bachira, Chigiri, Kunigami〰️



Bachira

Nemrég érkeztél meg Bachirahoz, miután elmondtad neki a telefonba, hogy mi történt és megkérdezted, nem mehetnél-e át hozzá

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nemrég érkeztél meg Bachirahoz, miután elmondtad neki a telefonba, hogy mi történt és megkérdezted, nem mehetnél-e át hozzá. Ő azonnal igent mondott, ugyanis szerette volna, hogyha jelenleg vele vagy és tud vigyázni rád. Mikor hozzáértél, akkor kopogtattál az ajtón. Az hamar ki is nyílott és egy aggódó fiúval találtad magad szembe.

  - Szia tündérke! - ölelt szorosan magához, te pedig belebújtál az ölelésébe.

Elmotyogtál egy sziát, ő pedig nem mondott többet. Megfogott téged és egészen a szobájáig húzott. Ben elvette tőled a táskád, majd leültetett az ágyára.

  - Mi a baj? - guggolt le eléd és kezeit a térdedre tette.

  - Csak feljött egy régi seb és kicsit megvisel - vallottad be és közben megtörölted a szemedet.

  - Szeretnél róla beszélni? - kérdezte meg.

  - Nem...Csak veled szeretnék lenni - vallottad be remegő ajkakkal.

  - Shh, ne itasd az egereket, mert akkor soha nem tudom majd elkergetni őket innen - simogatta meg az arcod - Van egy ötletem, amitől jobb kedved lesz.

  - Mi az? - motyogtad, miközben a szemébe néztél.

  - Kimegyek és csinálok neked valamit, addig te ülj a székembe és elindítom neked a Genshint. Játszhatsz az accomon Thomaval vagy Alhaithammel. Mit szólsz hozzá? - mosolyodott el.

  - Tényleg? - törölted meg a szemedet.

  - Vagy lehet az is, hogy játszom az accodon és farmolok neked, hogy legyen elég primogened majd arra, hogy wishelj Kavehra. Közben pedig ülhetnél az ölemben. Adnék puszikat és nem engednének - döntötte össze a homlokotokat.

  - Tényleg megtennéd? - suttogtad erőtlenül, miközben érezted a lelked legmélyén, hogy nagyon is jó helyen vagy jelenleg.

  - Persze. Bármit, hogy mosolyogj - adott puszit az ajkadra.

  - Csinálunk közösen egy egyszerű muffint és leülünk utána játszani?

  - Igen, igen - nevetett, és felhúzott az ágyról. Combjaidhoz nyúlt és felhúzott magához - Kiviszlek, Tündérke, a konyhába - adott eszkimópuszit - Ha mégis szeretnél róla beszélni, akkor itt vagyok. Tudod, igaz? - kérdezte meg kedvesen.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora