〰️Kuroo, Bokuto, Atsumu, Osamu, Sakusa, Tendou〰️
Pici babák vannak a részben...💗
Kuroo
- Tetsu! - nyitottál be a szobájába, miután visszajöttél a mosdóból.
Mikor elmentél, akkor éppen Kenmaval játszott, viszont most, amikor bementél csak a játéknak a lobbyja volt megnyitva, a fülese pedig a nyakában lógott és a telefonját nyomta.
- Hm? - nézett feléd - Mi az? - pillantott az arcodra.
- Játszol még Kenmaval?
- Most nem, mert az anyukája befogta segíteni - mosolyodott el kissé - Miért? Szeretnél valamit csinálni?
- Csak hiányzol picit.
- Pedig itt vagyok - tartotta feléd a kezét, amit te meg is fogtál. Ő ekkor megcirógatta a kézfejedet - vagy amiatt, mert játszom Kenmaval?
- Nem, dehogyis! - ráztad meg a fejed - Jó titeket nézni és nem baj, ha játszol, míg itt vagyok. Csak rám jött egy érzés.
- Egy magányos? - kérdezte meg aggódva, mire aprót bólintottál.
Ő ekkor oldalra nyúlt, majd laza mozdulattal kihúzta a gépházból a fejhallgatót és eltette maga mellé.
- Gyere, nézzünk mesét addig.
Belül melegséget éreztél Tetsu iránt és végig áramlott benned egy megmagyarázhatatlan szeretet felé. Odasétáltál, majd beleültél az ölébe (a gép felé fordulva) és a kezedet az egérre tetted. Kuroo átölelte mid a két kezével a derekad és magához ölelt szorosan. Egy puszit adott a nyakadba és az állát a válladra helyezte.
- Mit szeretnél nézni? - kérdezted meg tőle.
- Azt a sütiset.
- Azt én is szeretem - mosolyodtál el - Bár mást jobban.
- Mit?
- Inkább kit - nevetted el magad kedvesen és szabad kezed arra tetted, amivel ölelt téged.
- És mennyire? - bújt hozzád.
- Sajnos nem tudom elmondani szavakkal, Tetsu - mosolyodtál el zavartan, amit ő nem láthatott.
- Kölcsönös az érzés - puszilt meg ismét.
- Itt az egyik része - szóltál, amikor megtaláltad - Mehet akkor?
- Mehet - suttogta a füledbe, mire egy mosoly mellett indítottad el a mesét.
VOUS LISEZ
Anime Preferences |Befejezett|
Roman d'amour◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...