▪️Amikor ők szomorúak▪️

4.5K 99 1
                                    

〰️Kise, Sting, Kacchan, Shizou, Monoma〰️

◾◾◾

Blonde squad👀
Ezen kívül rettentően boldog születésnapot Kise! (06.18) Szeretlek babus.🤧❤️
Spoileres tartalom! (Kise, Shizuo)

◾◾◾


Kise

Kise elveszítette Aomine ellen a meccset

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Kise elveszítette Aomine ellen a meccset. A nézőtérről láttad ahogy Kasamatsu vállán sírni kezd, neked pedig a szíved szakadt meg. Mindig is büszke voltál rá, akár nyert, akár veszített a csapatával. Most viszont messziről láttad rajta, hogy eléggé megviselte az Aomine elleni vereség. Lesiettél hozzájuk, Kise azonban addigra nem volt a csapatával. A többiek szóltak, hogy elment az öltözőbe, te pedig utána siettél. Amint az öltözőhöz értél, egyből benyitottál. Kise ott ült a padon, neked háttal. Egy fehér törölköző volt a nyakában, és a kezében pedig a kulacsa. Érezted rajta, hogy nincs minden rendben.
  Szó nélkül ültél le mellé, majd a combját kezdted el simogatni. Ezek után nem mondhatod neki, hogy mennyire ügyes volt. Valóban így gondolod, de ez nem segítene a helyzeten.
  - Miért nem tudom őt soha legyőzni? - szólt rekedt hangon, majd megszorította a kezében lévő kulacsot.
  - Te egy remek játékos vagy Kise. Számomra a legjobb. Viszont tudod milyen Aomine. Őt egy egész csapat is alig tudja legyőzni. De ez nem jelenti azt, hogy te nem vagy erős. Erős vagy a magad módján - simogattad meg a combját kedvesen.
  - Nyerni szerettem volna - nézett rád könnyes szemekkel - Nyerni szerettem volna a többiekkel - remegtek meg ajkai.
  - Legközelebb sikerülni fog, jó? Én hiszek benned, tudod jól. És gondolj akármit, én büszke vagyok rád a mai mérkőzés után. Szépen játszottál, és megmutattad, hogy mennyire ügyes vagy - simogattad meg szőke tincseit.
Kise ajkai megremegtek, szemöldöke felszaladt a homlokára, s kiengedtek forró könnyeit.
  - Erősebb akarok lenni - nyögte ki szomorúan, neked pedig megszakadt a szíved.
Közelebb ültél hozzá, majd szorosan megölelted őt.
  - Te már most erős vagy. Meg van a saját erősséged, ami nagyszerűvé tesz téged - cirógattad haját - Én pedig büszke leszek rád, legyen bármi.
  - Köszönöm - nyögte ki fájóan, majd nyakadba fúrta az arcát.
  - Mi lenne ha ezután elmennénk haza, összebújnánk, és csak lennénk? Vagy szeretnél csinálni valamit? Csináljak neked sütit esetleg? - kérdezted aggodalmasan.
  - Az első variáció számomra tökéletes - vallotta be halkan, majd egy puszit adott a nyakadba.
  - Jó - bólintottál, majd annyi szeretetet adtál neki, amennyit csak tudtál.

Sting

Sting

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Anime Preferences  |Befejezett|Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ