〰️ Kiyoharu, Naruto, Nagisa, Yuu 〰️
🔹🔹🔹
Én is szeretnék velük aludni.):
🔹🔹🔹
Kiyoharu (husbando)
Most aludtatok együtt először barátoddal, és nagyon izgultál emiatt, természetesen feleslegesen. Minden a lehető legjobb volt tegnap este, és nagyon boldog voltál, amikor együtt aludhattál vele.
Másnap reggel arra ébredtél, hogy Kiyoharu szorosan fog magához, miközben arcát a nyakadba fúrja. Megmelengette a szívedet eme pillanat, és nem is szerettél volna kiszabadulni belőle. Aztán egy idő után barátod elkezdett mozgolódni, majd elhúzta derekadtól a kezét, és nagyot nyújtozott egy ásítás mellett.- Jó reggelt - fordultál felé.
Ő rád vezette tekintét, majd egy apró mosolyt húzott a szájára.
- Jó reggelt - szólt álmosan, majd előre nyúlt és megcirógatta az arcod - Hogy aludtál? - fordult feléd, majd kezét a párnája alá tette, és úgy feküdt.
- Jól. Nagyon jól - vallottad be mosolyogva - A lehető legjobban.
- Ennek örülök - szólt halkabban - Mit szólnál, ha visszabújnál ide, és pihennénk még?
- Rendben - szóltál boldogan, majd közelebb mentél barátodhoz, ő magához húzott téged szorosan, és fejed a mellkasába préselődött.
Rettentően boldognak érezted magad, hiszen semmi se volt ahhoz fogható, hogy Kiyoharuval aludhattál.
Naruto (♥️)
Narutoval fordulóponthoz ért a kapcsolatotok.
Tegnap este lefeküdtetek, ami mind a kettőtök számára az első volt. Valamint ezáltal együtt aludtatok, most először. Naruto az életénél is jobban vigyázott rád, neked pedig ez többet ért mindennél.
Reggel arra ébredtél, hogy Naruto a hajadat piszkálja, és közben puszikat ad a hajadba.- Jó reggelt - szóltál álmosan, és jobban hozzábújtál.
- Minden rendben? - kérdezte zavartan, és megsimogatta arcodat.
- Persze - szóltál pírrel az arcodon, majd magadhoz ölelted őt.
- Pihenjünk még, vagy menjünk reggelizni?
- Még maradjunk - szóltál álmosan.
- Oké, oké - mosolygott, egy puszit adott a fejedre, majd magához húzott és élveztétek a másik társaságát.
Nagisa
Álmosan ébredtél fel, Nagisa pedig nem volt melletted. Jobban örültél volna, hogyha az első közös reggelen ő fekszik melletted, de hát ez nem mindig történhetett így.
Percek elteltével azonban nyílott az ajtó, ahol Nagisa lépett be a kezében egy bögrével és egy tányérral, amin gofri volt.- A legeslegjobb reggelt, a világ legjobb barátnőjének! - mosolygott, majd leült az ágyra, és a szekrényre tette a reggelit - Csináltam neked reggelit! Remélem ízleni fog!
- Nagisa, köszönöm! - néztél rá érzékenyen, majd adtál egy puszit a szájára.
- Bármikor! Edd meg, aztán bújjunk össze és nézzünk valami mesét! - szólt boldogan.
Te csak hevesen bólogatottál, majd nekiláttál a reggelinek, ami isteni volt.
Yuu
Most aludtatok először együtt Yuu-val, és reggel arra keltél, hogy te az ágy másik felében fekszel, Yuu pedig szinte félig lent az ágyról. Álmosan emelted fel a tekinteted, és néztél alvó barátodra. Felültél, majd ezt követően visszafeküdtél a rendes irányba, és rendesen betakartad őt, majd visszahúztad az ágyra, és hátulról megölelted őt.
- Hány óra? - motyogta a fiú alig érthetően.
- Aludj csak, jó? - szóltál halkan, majd nyakába adtál egy puszit, es magadhoz szorítottad őt.
Yuu élvezte, hogy ő lehet a kiskifli, te pedig boldog voltál, amiért vele lehettél, és együtt aludtatok.
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...