🔹Amikor szétkapcsolódik a melltartópántod - Kuroko no Basuke🔹

2.9K 86 3
                                    

〰️ Kuroko, Kise, Aomine, Takao 〰️




Kuroko (kincsem)

Kurokoval a parkban voltatok és a kiskutyáját sétáltattátok, amikor a kiskutya elszaladt, te pedig rohantál utána

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kurokoval a parkban voltatok és a kiskutyáját sétáltattátok, amikor a kiskutya elszaladt, te pedig rohantál utána. Mikor elkaptad, felálltál vele, azonban érezted, hogy a melltartópántod hirtelen szétkapcsolódik, te pedig spagetti pántos pólóban voltál. Rémülten keresgélted Kurokot, hogy merre lehet, de sehol se láttad.

  - Várj - hallottad meg a hangját a hátad mögül és érezted a kezét a hátadnál. 

Barátod visszacsatolta a pántot, majd adott kedvesen egy puszit a válladra.

  - Minden okés? - kérdezte mosolyogva.

  - Te egy angyal vagy? - kérdezted elérzékenyülve.

  - Nem, miért? - szólt zavartan.

  - Csak szeretlek - szóltál kedvesen, majd adtál egy puszit a szájára, mire ő fülig pirult.



Kise (babe

Megvártad míg Kise végez az edzésen, és addig az öltözőben voltál

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Megvártad míg Kise végez az edzésen, és addig az öltözőben voltál. 20 perce ültél, és felakartél állni, hogy kinyújtóztasd a lábaid, ám érezted, hogy a melltartópántod szétcsúszik. Hárman voltak az öltözőben rajtad kívül és Kise még mindig nem végzett a zuhanyzással. Te érezted, hogy csúszik le a melltartód, azonban a fiúk előtt nem igazíthattad meg, a mosdó pedig bent volt a zuhanyzónál.
  Végül zavartan, de benyitottál a zuhanyzóhoz, majd visszacsuktad az ajtót. Kise hátrafordult, majd meglepetten nézett rád.

  - Baj van? - pislogott nagyokat.

  - Segíts, kérlek szépen - kérlelted.

Ő elzárta a vizet, majd úgy, ahogy volt, anyaszült meztelenül odasétált hozzád. Izmai megfeszültek, és belepirultál a látványába, és abba, ahogy a forró vízcseppek a bőréről leesnek.

  - Szétkapcsolódott a melltartópántom - szóltál zavartan.

  - Oh, fordulj meg - kért, mire te teljesítetted a kérését.

Ő feljebb húzta a pólód, majd vizes kézzel visszakapcsolta a melltartód.

  - Köszönöm, Ryouta - szóltál hálásan.

  - Ugyan, igazán nincs mit. csatlakozol, ha már itt vagy? - mutatott a zuhanyra.

  - Inkább megvárlak kint - suttogtad.

  - Oké, oké, mindjárt megyek - adott puszit a fejedre, majd ahogy mentél ki, fenekedre csapott, és mivel vizes volt a keze, meglátszott a lenyomata a farmereden.

Amilyen gyorsan csak tudtál, leültél, hogy a többiek ne láthassák, mit hagyott rajtad barátod.



Aomine (bby)

Barátodnál voltál, és az ágyán feküdtetek egymással szemben és csókolóztatok

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Barátodnál voltál, és az ágyán feküdtetek egymással szemben és csókolóztatok. Aomine keze betévedt a pólód alá és meleg ujjaival őrödet cirógatta. Kirázott a hideg az érintésétől, és mély csókjátok is. Aztán, az egyik pillanatban a hátadhoz vezette kezét, és két ujjal kipattintotta a melltartód pántját. 

  - D...Daiki - szóltál suttogva.

Ő nyakadba csókolt, és minimálisan megszívta a bőrfelületedet. Ezt követően puszikat hagyott nyakadon, és elkezdett a szád felé halandi, majd amikor ajkaidra ért, adott rá egy puszit.

  - Sietsz haza? - suttogta ajkaidra, meleg leheletével.

  - Nem - suttogtad.

  - Mensizel?

  - Nem - szóltál zavartan.

  - Akkor jó - szólt mosolyogva, majd belemarkolt fenekedbe, miközben nyakadba csókolt.

Beleremegtél a tettébe, és lehunytad a szemeidet, és hagytad, hogy azt tegyen veled, amit csak akar.



Takao (honeey)

Takaoval nem találkoztatok már egy ideje és amikor végre összetudtatok hozni egy találkát, te szinte a nyakába ugrottál, és mindennél jobban szorítottad őt magadhoz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Takaoval nem találkoztatok már egy ideje és amikor végre összetudtatok hozni egy találkát, te szinte a nyakába ugrottál, és mindennél jobban szorítottad őt magadhoz. Ahogy szorított barátod a hátadnál, érezte, mintha valami szétkapcsolódna, ezért szemeidbe nézett, miközben letett a földre.

  - Baba, a...

  - Jézusom, érzem - szóltál vörösen.

  - Gyere, menjünk külön valahova, és megcsinálom neked. Vagy keressünk egy mosdót, ahova bemész?

  - Nem tudom, amelyik egyszerűbb - szóltál zavartan - Ez olyan kínos...

  - Shh, nincs baj, megoldjuk Nem látszik, szóval ne aggódj. Keresünk egy helyet, hogy rendbe szedjünk téged - szólt kedvesen, majd összekulcsolta az ujjaitokat és adott egy puszit.

  - De édes vagy - szóltál boldogan.

  - Neked bármit - szólt kedvesen, majd elindult veled, hogy megfelelő helyet találhasson.

Anime Preferences  |Befejezett|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz