〰️ Atsumu, Osamu, Sakusa, Kuroo, Himekawa, Konoha 〰️
Atsumu
Iskola után nem mentél haza, megvártad barátodat, amíg végez az edzéssel. 4 óra után pár perccel Atsumu átöltözve, táskájával a hátán állt előtted, és egy csókot hintett ajkaidra, amit azért is kaptál, mert megvártad őt. Amikor kiléptetek a tornateremből, láttátok a sötét felhőket, melyek belepték az eget , s reméltétek, hogy nem szakad le az ég, mielőtt hazaérnétek. Sietős léptekkel mentetek az utcán, kézen fogva, miközben Atsumu azt mesélte, hogy mennyire idegesítő volt a mai edzésen az a pár tanár, akik ott voltak, és nézték. Idegesítette őt, hogy folyamatosan őt nézték, és kiabáltak neki, szurkolás gyanánt. Tudtad, hogy barátod nem szereti az ilyesfajta hangzavart, főleg amikor szervál. Persze ahogy elkezdted vigasztalni a szavaiddal, egyből jobb kedve is lett, és már adott volna is neked egy köszönöm csókot, amikor éreztétek, hogy apró cseppek hullanak bőrötökre. Egy másodperc alatt leszakadt az ég, ti pedig rohanni kezdtetek. Még közel sem voltatok abban az utcában, ahol te laktál, hiszen te voltál közelebb. Szerencsére Atsumu észrevett egy bezárt, régi kisboltot, aminél szerencsére betudtatok állni a tető alá. Folyt rólatok a víz, és ott ragadtatok a bolt előtt. Rosszul érezted magadat, amiért csurom víz voltál, és fáztál is nagyon.
- Rohadt életbe már! - szólt idegesen barátod, miközben ruháiból csavarta ki a vizet.
- Fázom - szóltál halkan, könnyes szemekkel, hiszen nem csak az eső esett, a szél is fújt elég erősen.
- Baby, ha lehetne adnék neked meleg ruhát, de a tornacuccom is átázott - sóhajtott a sötét szőke hajú fiú.
Kissé búsan vezetted barátodra a tekintetedet, akin szürke pólója teljesen átázott. Ennek köszönhetően tejesen látszódtak izmai, és minden körvonala megtekinthető volt, a rá tapadt póló miatt. Csodálkozva nézted barátod idomait, amit ő észre is vett.
- Látom már nem is fázol annyira - nézett rád fintorogva.
- Olyan tökéletes vagy! - szóltál vigyorogva, majd kitártad a kezedet, és megölelted szorosan Atsumut, melynek következtében a ruhátok teljesen összetapadt.
- Baby, hideg vagy! - nyafogott barátod, de végül beletörődött, amikor megérezte tested melegét.
Kezeit átvezette derekad körül, majd szorosan magához húzott téged. Te felnéztél rá, majd egy mosoly mellett adtál csókot ajkaira, melyet ő viszonzott. Ott akkor, csurom vizesen, már nem is fáztál, hiszen barátod felmelegített.Osamu
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime Preferences |Befejezett|
Romansa◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...