〰️ Kacchan, Masaki, Minato, Ryouhei 〰️
Kacchan (babe)
Barátoddal melegvízű forrásba mentetek, és most volt az első alkalom, a kapcsolatotok kezdete óta, hogy ilyen helyre mentek.
Kiválasztottatok egy olyat, amit direkt pároknak találtak ki, és külön-külön lehetett menni a fürdőhelységbe.
Miután odaértetek és lepakoltatok, valamint átöltöztetek, törölközőt tekertetek magatokra, majd kiléptetek a kabinból. Szépen eltettétek a holmitokat, majd beléptetek a vízhez. Meleg volt, és a szíved hevesen vert, amiért ez is megtörténik a kapcsolatotokban.A kővel kirakott patkához érve, te félénken dobtad e a törölköződ, majd ültél gyorsan a forróvízbe. Hátad az oldalának támasztottad, majd felfelé néztél, a csillagos égre. Kaito egy pillanat múlva beült melléd, majd a víz alatt megkereste a kezedet és összekulcsolta ujjaitokat.
- Olyan megnyugtató - szóltál halkan.
- Az - suttogta a vörös hajú fiú.
- Köszönöm Kacchan, hogy eljöttünk ide - hajtottad a fejedet vállára és érezted emiatt, hogy bőre szinte perzsel.
Ő zavartan adott egy puszit a fejedre, majd nekitámasztotta a fejét a te fejednek és ketten gyönyörködtetek a csillagokban és élveztétek egymás társaságát.
Masaki (bby)
Barátoddal strandra mentetek, ahol volt gyógyfürdő is. Masaki mindenképpen szeretett volna beülni oda, így te elmentél vele.
- Mintha tíz évvel fiatalabb lennék - sóhajtott, ahogy beleült a melegvízbe.
- Szétgyulladok - borzongtál össze, ahogy barátod mellé ültél.
- Menj ki nyugodtan, ha nem bírod - nézett le rád.
- Nem, jó ez, csak meg kell szoknom - magyarázkodtál.
- Akkor jó - adott puszit a fejedre - Mi lenne, ha ezután elmennénk és ennénk?
- Benne vagyok - mosolyogtál rá.
Minato
A kistesóddal és a barátoddal mentetek el a közeli fürdőbe, ahol 7 éves kishúgod egyből bement a gyerekmedencébe és hamar talált magának egy játszótársat.
- Tessék - állt meg melletted Minato, miközben te az egyik napágyon ültél, a benti medencében és kishúgodat nézted - Hoztam ICE 'N' GO-t - tartotta feléd a kis fagyigolyókat.
- Oh, köszönöm Minato - vetted el tőle hálás mosollyal.
Ő leült mögéd a napozó ágyra, majd óvatosan ölébe húzott és az állát a válladra helyezte.
- Talált magának pajtásokat - céloztál a húgodra, miközben etted a finomságot.
Párszor odatartottad barátod felé, aki elvette tőled az adagot a kanálról. Minatoval beszélgettetek, kishúgidat figyeltétek, és bementetek ketten is a medencébe, hogy kettesben legyetek, közben figyelve kishúgod épségére.
Ryouhei
Ryoihei-el elmentetek a közeli strandra, ahol rengeteg csúszda volt. Még le se pakoltatok szinte, de már rohantatok a csúszdákhoz.
- Arra menjünk fel! - mutattál egy magas, piros színűre.
- Ne, inkább a zöldre! Az sokkal meredekebb! - szólt izgatottan barátod.
- Nem tudok dönteni - szóltál izgatottan.
- Mi lenne, ha sorban mennénk? A legalacsonyabbtól, a legmagasabbig?
- Uh, oké! - nevettél boldogan.
A fiú megfogta a kezedet, és maga előtt engedte, hogy menj a lépcsőn, miközben vigyázott arra, hogy el ne es és bajod ne legyen.
BẠN ĐANG ĐỌC
Anime Preferences |Befejezett|
Lãng mạn◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...