〰️Envy, Greed, Ling〰️
▪️▪️▪️
Úgy szeretem ezt a dalt, és a fiúkat is):
▪️▪️▪️
Envy (husbandoo)
Envy most aludt nálad másodszor, és megegyeztetek abban, hogy míg ő fürdik, addig beveted az ágyat és meg is csinálod. Ő elment fürdeni, te pedig nekiláttál a dolgoknak, azonban pár perc múlva nyílott az ajtó, te pedig kíváncsian néztél felé. Ő pedig ott állt anyaszült meztelenül, miközben kettő tusfürdő volt a kezében és kérdően pillantott rád.
- Melyiket használhatom? - tette fel a kérdést.
Te egyből pipacsvörös lettél, mire Envy közelebb ment hozzád.
- Megnémultál? - nézett rád furcsán.
- Öltözz fel! - néztél az arcára vörösen.
- Kösz, nem, jól megvagyok így is - reagálta le ennyivel - Szóval melyiket használhatom?
- A kéket, és menj végre vissza a kádba, mielőtt szívinfarktust kapok! - tetted kezed mellkasára.
- Tudtam, hogy így fogsz reagálni - vigyorgott rád gonoszul, majd adott egy apró csókot az ajkaidra.
Ezt követően megfordult, majd magadra hagyott téged, te pedig nem győztél kijózanodni.
Greed (kisszerelmem)
Greednél voltál és aludni készültetek, és te már az ágyban feküdtél, amikor barátod visszajött, de nem akárhogyan. Egyetlen egy darab ruha se volt rajta, neked pedig tiszta vörös lett az arcod, ahogy megláttad kidolgozott testét, kajla mosolyát, combjaid, és meztelen derekát.
- Greed! - szóltál rá egyből.
Ő csak közelebb ment, majd az ágyra térdelve csókolt meg hosszan.
- Mi lenne ha ma több lenne, mint alvás? - suttogta ajkaidra.
- G...Greed - szótál alig hallhatóan miközben aprót nyeltél - A piros napjaim végén vagyok, és nem szeretném ezt most - néztél szemébe és igyekezted ott tartani a szemkontaktust.
Greed ekkor megszeppenve nézett rád, majd leesett neki, hogy mi is a helyzet. Némi pírral az arcán ült le melléd, majd zavartan nézett a padlóra.
- A..Akkor nézzünk valami fimet? - motyogta zavartan.
- Kérlek.
- Akkor most elmegyek felvenni egy alsót - motyogta, majd felállt az ágyról és kiindult, miközben te igyekeztél nem elájulni barátod látványától.
Ling (bby)
Linggel elmentetek neki fürdőruhát nézni, és az öltözőbe téged is berángatott. Te igyekeztél nem ránézni barátodra, amikor teljesen meztelen lett.
- Szerinted melyik színű legyen? A fekete vagy a kék?
- Fekete - takartad el a szemed, és érezted, hogy Ling közelebb lép hozzád.
- Baby, miért vagy ennyire zavarban? - kérdezte szórakozottan.
- Inkább csak öltözz fel, könyörgöm!
- Előtte segíts választani.
- Mondtam, hogy a fekete! - néztél rá indulatosan.
- Helyes választás - ölelt meg téged Ling hirtelen, te pedig kisebb szívroham mellett próbáltad megőrizni a hidegvéred.
STAI LEGGENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Storie d'amore◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...