🔸Amikor nincs kapcsolatotok🔸

1.5K 52 36
                                    

〰️Hidan, Akaashi, Kaminari, Eren〰️



Hidan

Hidannal régóta nem volt már kapcsolatotok, de hosszú évek óta ismertétek egymást

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hidannal régóta nem volt már kapcsolatotok, de hosszú évek óta ismertétek egymást. Voltatok randizni párszor az utóbbi időben, viszont egyikőtöknek se jött össze semmi. Nem találtátok azt a személyt, aki passzolna hozzátok, kényszerből pedig nem akartatok senkivel se összejönni. Így történt, hogy feladtátok egy időre a randizást, vagy magát a tényt, hogy kapcsolatotok lesz.

  - Szerinted velünk van a baj? - kérdezte meg Hidan egyik nap, amikor nálad voltatok és az ágyadon heverésztetek.

  - Veled igen, velem nem - válaszoltad neki.

  - Mi bajod van? - förmedt rám - Téged is kurva nehéz amúgy elviselni!

  - Mégis hét éve vagyunk legjobb barátok! - csaptad meg a lábát.

  - Hét éve büntet az isten - rökönyödött meg.

  - lehet, hogy rossz ajtón kopogtattunk eddig - gondolkodtál el.

  - Biztos nem vagyok meleg - fintorodott el az arca - És rajtad is eléggé látszik, hogy melyik irányba mész.

  - Akkor miért nem jön össze? - fordultál felé sóhajtva - Néha jó lenne érezni azt a kellemes érzést, mint amikor kapcsolatban vagy.

  - Ja - értett veled egyet - Plusz néha jó lenne valaki, akivel szexelhetnék - mondta ki hirtelen.

  - Ja...Jó lenne - suttogtad te is, ugyanis most először mondod ezt így el Hidannak.

Hidan feléd nézett, mire te is belenéztél a szemébe.

  - Igazából nem vagy csúnya és eléggé bírlak is - szólalt fel hirtelen.

  - Mi a bajod? - húztad össze a szemöldököd.

  - Mind a kettőnknek szüksége van valamire, és éppenséggel meg is tudnánk adni azt a másiknak - könyökölt fel - Te nem gondoltál még rá? - mosolyodott el.

  - Hát, de, de hogy nyögtem volna be neked? - néztél bíborlila szemeibe - Bár soha nem volt még barátság extrákkal kapcsolatom.

  - Hát...most lehetne - nézett mélyen a szemedbe.

Lehet, hogy furcsa volt a helyzet, de egész életedben bevállalos voltál és soha nem riadtál vissza az ismeretlentől. Éppen ezért tetted meg azt a merész lépést, hogy közel hajoltál a legjobb barátodhoz, majd megcsókoltad őt. Hidan pedig viszonozta a csókodat.



Akaashi

Akaashi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora