〰️ Guren, Hiragi, Sakusa, Ikuya, Tatara, Gaju 〰️
Guren (szerelmusz)
Guren jó kedvében volt, és amikor meglátta a sminkes cuccodat az asztalodon, felajánlotta, hogy kisminkel. Természetesen belementél, hiszen kíváncsi voltál, hogy mit hoz ki belőle. Egy háromnegyed óra elteltével végzett is, te pedig megpillantotta magad a tükörben. Amint realizáltad, hogy mit is látsz, idegesen néztél barátodra, aki büszkén mosolygott rád, holott semmi jót nem tett veled.
- Guren, miért nézek ki úgy, mint akinek bevertek? - kérdezted csalódottan.
- Szerintem jó lett, nem értem mi a bajod.
- Csúnya vagyok, basszus! Mit műveltél velem!? - vontad őt kérdőre.
- Te még ezzel a borzalmas sminkkel is szép vagy, szóval ne aggódj - vont vállat mosolyogva, majd megpuszilta ajkaidat, így az ő ajkára is jutott rúzs.
- Lemosod akkor? - kérdezted zavartan.
- Lemosom - sóhajtott, majd adott még egy puszit, és elkezdte leszedni rólad a "remekművét".Hiragi (kisbabum)
Hiragit megkérted, hogy sminkeljen ki, hiszen kíváncsi voltál rá, hogy milyen, ha megmutatja rajtad a sminktudását. Meg persze kellemes érzés volt, ahogy az arcodon matatott. Egy fél óra múlva végzett is, azonban kicsit elhúzta a száját.
- Nem lett jó, sajnálom. Ne ölj meg, kérlek - sóhajtott aggódalmasan.
Te megnézted magad a tükörben, és a látvány nem is volt olyan borzalmas, mint hitted volna.
- Nem lett olyan rossz - szóltál őszintén, és adtál egy puszit a szájára.
Hiragi csak a válladra hajtott a fejét, és nyakadba puszilt.
- Akkor a suliba is megcsinálhatom a sminked? - kérdezte játékosan.
- Ha javítasz a tudásodon, akkor persze - mosolyogtál, majd a fejedet az övének döntötted, és szürke tincseibe vezetted ujjaid, majd simogatni kezdted neki.Sakusa
Sakusanak semmi kedve nem volt ehhez, de addig-addig kérlelted, míg meg nem tette neked. Szó nélkül sminkelt ki, de végül nem fejezte be, és szó nélkül abbahagyta.
- Kész van?
- Nincs.
- És akkor nem folytatod?
- Nem érdemes. Rájöttem közben, hogy nincs szükséged sminkre - szólt, majd elkezdte lemosni rólad.
Sakusan nem volt a maszkja, ennek pedig örültél, hiszen átlépte ezt az akadályt, és megtudott neked nyílni.
Percekkel később, miután lemosta az arcodról a sminket, te közelebb hajoltál, és ajkaira adtál egy puszit.
- Szóval szépnek tartasz?
- A barátnőm vagy. Persze, hogy annak tartalak - nézett rád felvont szemöldökkel, majd óvatosan megcsókolt.Ikuya (bby)
Ikuyaval ketten voltatok otthon, mert a szüleid épp dolgoztak. Egy hirtelen ötlet miatt, megkérted őt, hogy sminkeljen ki. Ő belement, te pedig odaadtad neki a sminkes cuccodat, és rádbíztad magad.
Ikuya negyed óra alatt végzett, és amikor a tükörbe néztél, meglepődtél. Egy nagyon lightos sminket készített neked, ami teljesen elnyerte a tetszésedet.
- Nagyon szép lett, komolyan tetszik! - szóltál mosolyogva, és adtál egy puszit az arcára.
- Máskor is megcsinálom, ha szeretnéd - szólt kedvesen, és rádmosolygott.
- Komolyan? - néztél rá csillogó szemekkel.
- Igen - szólt barátod kissé zavartan, majd egy puszit adott a fejedre, mire te szorosan megölelted.Tatara
Tatara rettentően zavarban volt, miközben a sminkedet csinálta. Nem akarta elrontani, de a keze nagyon remegett. Ennek köszönhetően nem lett túl szép a sminked, de láttad barátodon, hogy mennyire próbálkozott, így semmi negatívat nem akartál mondani.
- Nekem tetszik, Tatara! - szóltál kedvesen.
Való igaz, nem lett a legjobb smink, de neked tetszett, hiszen ő csinálta.
- T...tényleg?
Lázasan bólogattál, majd ezt követően megsimogattad az arcát, és adtál neki egy puszit.Gaju (kisbabukám)
Mivel Gajunak ott volt Mako, a kishúga, jártas volt a lányos dolgokban. Habár kissé nehézkesen, de belement abba, hogy kisminkeljen téged. Türelmesen ülted végig ezt a fél órát, és amikor végeztél, belenéztél a tükörbe. Gaju nagyon szép munkát végzett, és egy gyönyörű sminket csinált neked. A hajadba viszont belecsempészett pici csatokat, te pedig zavartan néztél rá.
- Nagyon szép lett a smink, de a csatokat nem értem..Nem illenek hozzám... - szóltál szomorkásan.
- Hé, ne mondj ilyet! Nem véletlenül tettem bele a hajadba - szólalt fel, majd óvatosan az ölébe ültettett téged - Így egyszerre vagy szép és aranyos is. Érted? - simogatta meg arcodat, majd kaptál tőle egy csókot, mely annyira jó volt, hogy beleremegtél.
- Szeretlek - szóltál halkan.
- Én is téged - mosolygott zavartan, majd ismét egy csókba hívott téged.
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime Preferences |Befejezett|
Romansa◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...