〰️ Deidara, Bakugo, Atsumu, Fat Gum, Sogo 〰️
Deidara
Deidaraval egy ideje együtt voltatok, a kapcsolatotok pedig lassan új szintre lépett.
Elmondhatatlanul szerelmes voltál a fiúba, ő pedig (habár nem mondta gyakran) ezt viszonozta neked. Érezted az apró tettei mögötti szeretetet, és azt, hogy komolyan gondolja veled. Vele volt mindenben az első alkalmad. Ő volt az első barátod, tőle kaptad az első csókodat, vele aludtál együtt először. Olyan kötődést éreztél iránta, mint még soha senkihez sem. Mindenkinél jobban megbíztál benne, és ő is benned. Neked mondta el minden aggódalmát, és bizonytalanságát. Előtted képes volt ledönteni a falat és nyíltan beszélni az érzéseiről. Amikor veled volt, olyan volt, mint akit kicseréltek. Őszintén szeretett téged, és próbálta minél jobban kimutatni.
Három év után elérkezett a kapcsolatotokban az a pont, amikor új szintre léptetek.
Deidaranál aludtál egy szombati napon, a fiú pedig szerette volna, ha a mai este több is történik, minthogy ottalszol.Már le volt oltva a villany és a sötétben apróságokról beszélgettetek, amikor Deidara arcodat kezdte el csókolgatni, majd nemsokkal ezután áttért a nyakadra. A takaró alatt oldaladat simogatta, te pedig fülig pirultál-e tette miatt. Deidara arcod fölé hajolt, te pedig zavartan néztél kék szemeibe. Megszüntetve ajkaitok között a távolságot, megcsókolt. Te viszonoztad a csókját, ő pedig egyre feljebb tűrte a pólódat.
- Hé - állítottad meg a kezét, majd zavartan néztél rá - Mit szeretnél?
- Téged - mondta egyenesen a szemedbe.
Aprót nyeltél, majd felültél.
- Félek, hogy kellemetlen lesz - vallottad be őszintén.
- Lehet az lesz, de vigyázok rád, hm - szólt halkan, miközben ő is felült, majd nyakadhoz hajolt, és apró puszikat hagyott rajta.
Nagyot nyeltél, majd ezt követően belesimítottál barátod szőke tincseibe. Megbíztál benne, ő szeretett volna vigyázni rád.
Óvatosan vette le rólad pólódat, majd ezt követően eldöntött téged az ágyon. Lassú csókokkal borította be a testedet, miközben te egyre jobban pirultál alatta.
Miután a pizsama nadrágodtól is megszabadított, fehérneműd is lekerült rólad. Ez idáig Deidara soha nem látott téged meztelenül, és a látványba még ő is belepirult. Nem szólt semmit, mindössze ajkaidra hajolt, és megcsókolt. Közben gondoskodott arról, hogy felkészítsen téged a fájdalmas pillanatra.
Barátod bő negyed órát szánt arra, hogy felkészítsen téged, melynek az lett az eredménye, hogy levegőt kapkodva próbáltad stabilizálni a légzésedet. Ezt követően a fiú a fiókból kivett egy doboz védelmieszközt, mely kitudja, hogy mióta honolt a fiók mélyén. Ezután megszabadította magát az alsónadrágjától, és biztosította a védelmet.
Testével rád nehezedett, te pedig megrezzentél, amikor lábaid közé helyezkedett. Sose érezted őt ilyen közel magadhoz, és emiatt a szíved őrületesen vert.
YOU ARE READING
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...