〰️ Bakugo, Todoroki, Kirishima, Kaminari, Tetsutetsu, Dabi 〰️
Bakugo
Bakugoval július közepén lementetek a nyaralójukba, és egyik este úgy döntöttetek, hogy filmet néztek. Lefürödtetek, csináltatok kukoricát, hoztatok be üdítőt a nappaliba, és mivel már este volt, nem kellet besötétíteni. Okostévé volt a nyaralóban, így a kanapéról is eltudtátok indítani a filmet. Míg rajtad egy rövidnadrág és egy rövid ujjú volt, addig barátodon egy bokszer alsó, és egy fekete izomtrikó. Hiába volt nyár, és meleg, egy nagyon vékony takaró volt a lábatokon. Bakugo választott filmet, miközben te az öledben majszoltad a kukoricát. Ő természetesen egy horrorfilmet választott, hiába tudta, hogy te félsz tőlük.
Próbáltad állni a sarat a film közben, de egyszerűen majdnem szívrohamot kaptál a jumpscarek miatt. Bakugo persze jót szórakozott ezen, mégis amikor már látta rajtad, hogy lassan sírva fakadsz annyira félsz, közelebb ült hozzád, majd átölelte a válladat. Te a fejedet a vállára hajtottad, és szabad kezét kezdted el szorítani.
- Te nem szeretsz engem. Miért ezt választottad? - szóltál morcosan.
- Ha nem szeretnélek, már rég kimentem volna a vécére, téged egyedül hagyva - sóhajtott egyet.
- Eszedbe ne jusson! - néztél rá hirtelen.
- Ugyan, mitől félsz? Nem lennél egyedül, baby. Itt lennének veled a szellemek és a démonok.
- Annyira gonosz vagy - szóltál összerezzenve, és félve belenyomtad az arcodat a vállába - Nézzünk mást. Nagyon szépen kérlek.. - suttogtad, miközben hallottad a tévében, ahogy egy démon ordít, valami eszméletlenül ijesztő hangon.
- Sose nézünk végig egy horrorfilmet se - szólt morogva.
- Jó, sajnálom, hogy ennyire félős vagyok! - húzódtál el tőle - Nézzük akkor - néztél a tévére, és pont akkor volt egy jumpscare.
Ijedten tetted a kezedet az arcod elé, és kicsit fel is kiabáltál. Bakugo édesnek találta a reakciódat, és örült, hogy ő lehet itt veled, és ő védhet meg, és nem más.
Óvatosan feléd nyúlt, majd ölébe emelt téged. Arcodat hintette be puszikkal, majd ajkaidon hagyott egy óvatos csókot. Te csak belefúrtad a fejedet a mellkasába, ő pedig szorosan magához ölelt.
- Már ezért megéri horrort nézni - szólt vigyorogva, mégis jól esett neked, hogy magához ölel, és védelmet nyúlt számodra.
Végül megnéztétek a filmet, úgy, hogy te mindvégig Bakugo ölében voltál, ő pedig magához fogott erősen, és védelmező csókokat hagyott az ajkaidon, és az arcodon. Számodra pedig már ezzel eltudta felejtetni a rossz élményt.Todoroki
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...