▪️Amikor egyikőtök szomorú▪️

3.2K 73 25
                                    

〰️ Kiyoharu, Hijikata, Kyou, Daisuke, Ichigo, Akira 〰️


▪️▪️▪️

Itthon tengetem magamat náthásan, szóval valószínűleg hozok pár részt a könyvbe a napokban ^^

▪️▪️▪️




Kiyoharu (husbando)

Egy táncversenyen vettél részt, ahol az utolsó menetnél magadra hagyott a táncpartnered, akit nem ismertél oly nagyon, hiszen csak emiatt a táncverseny miatt tartottátok a kapcsolatot

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Egy táncversenyen vettél részt, ahol az utolsó menetnél magadra hagyott a táncpartnered, akit nem ismertél oly nagyon, hiszen csak emiatt a táncverseny miatt tartottátok a kapcsolatot. Kiyoharu nem ért rá, éppen ezért nem ő lett a partnered. Viszont az, hogy a fiú magadra hagyott, egy közbejött baráti dolog miatt, rettentően elkeserített és szomorúvá tett. 
  Nem nézted meg a versenyt, helyette sminkedet próbáltad leszedni, ami sikeresen elfolyt a könnyeid miatt. Szeretted volna végig vinni a versenyt és helyezést érni el. Nem szerettél volna mást, csak ezt. Még fizettél is a partnerednek, hogy táncoljon veled, erre otthagyott téged. 
Miután a sminked lekerült rólad, még mindig könnyezve mentél ki a női mosdóból, és indultál el a cuccaidhoz, miközben a csarnokan ment az utolsó kör.  Nagyon szomorú voltál, és senkivel se szerettél volna beszélni. Aztán, amikor a cuccaidhoz értél, ismerős alakot voltél felfedezni. Úgy volt, hogy Kiyoharu nem tud eljönni a versenyre, mert pont aznap fog vizsgázni az iskolában. Ő mégis ott állt a cuccaid mellett, és blokkolt tekintettel nézett téged, a meggyötört arcú barátnőjét.

  - Hol a partnered? - kérdezte egyből, meglepett hangon.

  - I...Itt hagyott - szóltál fájóan.

Barátod elkerekedett szemekkel illetett téged, majd ezt követően közelebb lépett, majd lenézett rád.

  - Jól vagy?

  - Nem - szóltál halkan, miközben megtörölted a szemedet.

Kiyoharunak fájt így látnia, de sajnos nem tudott már változtatni a múlton. Közelebb lépett hozzád megsimogatta arcodat, majd egy puszit adott a fejedre.

  - Lesz még alkalmad nyerni, egy sokkal jobb partnerrel. Ő veszített azzal, hogy itt hagyott téged. Szeretnéd ha itt, a folyosón letáncolnám veled az utolsó kört? - kérdezte aggódva.

  - Nem, dehogyis - nevetted el magad kicsit - Megleszek, csak ez kicsit szíven ütött.

Barátod ekkor szó nélkül ölelt magához, majd a fejedre adott egy puszit.

  - Kiyoharu...

  - Hm?

  - Menjünk haza és bújjunk össze. Kérlek - szóltál halkan.

Anime Preferences  |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora