🔸Amikor be kell mennetek a másikért a rendőrségre🔸

1.8K 83 62
                                    

〰️Megumi, Taiju, Murasakibara, Hidan〰️



Megumi

  - [Név]! - rontott be Megumi az iroda ajtaján

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

  - [Név]! - rontott be Megumi az iroda ajtaján. Te éppen ott ültél az egyik rendőrrel szemben és összehúztad magadat - Babe, mit csináltál? - sietett hozzád.

  - Nyilvános helyen lökte szökőkútba egy iskolatársát és tépte ki egy nagy csomóban a haját. Mikor odamentünk, akkor ellenállást tanúsított, emiatt pedig be kellett hoznunk - magyarázat a rendőrnő.

  - Ezt bezzeg mindenki látta, de azt senki, hogy ő fellökött engem és rágalmazta a barátomat! - néztél a rendőrre haragosan.

  - Többen is tanúsították, hogy ez nem történt meg - rázta meg a rendőr a fejét.

  - A hülye kis kurva barátnői csak! Ők nyilván neki adnak igazat! - néztél a felnőtt nőre elképedve.

  - Kisasszony! - szólt rád a rendőr.

  - Nem én kezdtem! - próbáltad védeni magadat - Ha megsérültem volna, de őt ugyanúgy a szökőkútba lökőm, akkor is neki van igaza! A polgármester lányának bármit! - csattantál fel kétségbeesetten, hiszen hiába neked volt igazad, senki se hitt neked - Elmondta mindennek a barátomat és ezt képtelen voltam eltűrni!

  - Hé, shh - lépett mögéd Megumi, a vállaidra tette a kezét és kicsit megnyomkodta. Közben a rendőrnőre nézett - Hazavihetem?

  - Maga ki neki?

  - A barátja.

  - Szülő nincs itt? - kérdezte meg a nő unottan.

  - A szülei sokat dolgoznak, így nem tudnak itt lenni.

  - Ez megmagyarázza a viselkedését - fintorgott a nő, majd sóhajtott egy nagyot - Vigye innen, és otthon beszélgessen el vele, hogy mihez van joga és mihez nincs! - nézett rád megvetően.

  - De...

  - Hagyd - csitított el Megumi, majd lenyúlt a kezedért és óvatosan felállított.

El sem köszöntél a rendőrnőtől, vagy akkor, amikor kiléptetek a rendőrségről. Kiérve halkan elpityeredtél, Megumi pedig megállt veled a parkoló mellett.

  - Miattam csináltad ezt? - kérdezte meg, miközben szorosan fogta a kezedet.

  - Nem érdekel, hogy engem zaklat már évek óta, de...De téged ne bántson. Olyan csúnya dolgokat mondott rád, Megumi. Nem tudtam hagyni - húztad el a kezedet, majd elkezdted megtörölni a szemedet.

  - A protekciós emberek ellen semmit se tehetünk - fordult feléd, semleges arccal - Beszélj a szüleiddel, hogy átmehess másik suliba. Jó? Ott nem fog tudni piszkálni téged.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora