〰️ Hijikata, Sogo, Kamui, Sakamoto 〰️
Hijikata (babe)
Hijikataval hivatalosak voltatok egy esküvői bulira, ahová mind a ketten kiöltöztetek.
Barátod egy fehér inget vett fel, egy öltöny mellénnyel. Fekete nadrágot, és lakkcipőt vett fel, haját pedig bezselézte. Parfümöt fújt magára, te pedig szinte újra szerelmes lettél bele.
Te egy spagetti pántos, fehér pólót vettél fel, fekete paperbag-el, és magassarkúval. Hajadat begöndörítetted, és tettél fel némi sminket is. Amikor Hijikata megváltott téged, kiesett a cigi a szájából.- Nagyon csinos vagy! - dicsérted meg.
- Jó isten, babe - lépett hozzád közelebb - Te... Szó...Csodálatosan nézel ki - szólt vörös arccal, majd adott egy csókot ajkadra.
Kezeit derekadra vezette, és nagy kezével megszorította testrészed, majd lehajolt, és ajkaitokat összetapasztotta, és elmélyítette a csókotokat, te pedig hajába vezetted ujjaidat a tarkójánál, és kiélvezted a pillanatot vele.
Sogo (bby)
Sogoval a végzős bálra mentetek, ahová igencsak kiöltöztetek. Te egy szűkített fekete koktélruhát vettél fel, tűsarkúval, míg barátod egy fekete inget, fehér nadrággal, és lakkcipővel. Haját te csináltad meg, és úgy léptetek be a tornacsarnokba, hogy Sogo átkarolta a derekadat.
- Iszunk valamit? - suttogta a füledbe mély hangon.
- Ihatunk - szóltál mosolyogva.
Sogo kezét derekadról a fenekedre vezette, kicsit belemarkolt, ami a sötét miatt nem látott más, te pedig vörös arccal indultál még beljebb, miközben Sogo nagyon is élvezte, hogy zavarba hozhat, és hogy így láthat téged.
Kamui (honey)
Kamuival jótékonysági rendezvényre mentetek, ahová csinosan öltöztetek fel. Te bőrszoknyát vettél fel, fehér blúzzal, míg Kamui szürke inget, fekete nadrággal és cipővel.
Kocsival mentetek a rendezvényre, azonban a kocsiból nem szálltatok ki.- Nem megyünk? - kérdezted.
- Babygirl, így nézel ki, és nem akarsz itt maradni velem? - mosolygott rád, majd combodra tette kezét, és hevesen megcsókolt.
Beleremegett a tested barátod csókjától, és ahogy szoknyád alá nyúlt, tudtad, hogy a kelleténél tovább maradtok a kocsiban.
Sakamoto (bby)
Sakamotoval bálba mentetek és nagyon szépen fel is öltöztetek. Barátod öltönyt húzott fel, míg te estélyi ruhát viseltél, mely királykék színben pompázott. Barátoddal csak a bál helyszínén tudtatok találkozni és amikor meglátott téged, akkor elkerekedett a szeme és elmosolyodott.
- Baba, annyira gyönyörű vagy! Annyira szerencsés vagyok, hogy te vagy a barátnőm! Gyere csináljunk egy képet, hogy eltudjak dicsekedni Gintokiéknak, hogy mennyire gyönyörű van! - szólt elérzékenyülve miközben odalépett hozzád és adott egy puszit a szádra.
- Túlzol, nagyon is túlzol - nevettél zavartan - Te is borzalmasan jól nézel ki, abban az öltönyben!
Sakamoto zavartan elmosolyodott majd adok még egy puszit a szádra. Ezt követően elővette a telefonját és csináltatok egy közös képet. Miután a kép elkészült, barátod megfogta a kezed és ketten léptetek be a bálba, hogy jól érezhessétek magatokat.
VOUS LISEZ
Anime Preferences |Befejezett|
Roman d'amour◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...