〰️ Deidara, Hidan, Obito, Itachi, Kisame, Kakuzu, Sasori, Pein, Nagato, Zetsu 〰️
▪️▪️▪️
Akiket a leges legjobban...!🔐♥️
▪️▪️▪️
Deidara (number1husbando)
Május hetedike volt, te pedig elfelejtetted Deidara születésnapját, ami tegnapelőtt volt. Hetedike reggelén mentél át hozzá, és kopogtál be. Ő azonban nem nyitott ajtót. Kopogtál, és kopogtál, mire öt perc után végre nyílott az ajtó. Barátod melegítőben volt és hanyagul nézett rád.
- Miért nem nyitottad ki?
- Elfelejtettem kinyitni - vont vállat hanyagul - Sokszor megesik az emberekkel, hogy elfelejtenek dolgokat, nem igaz, hm?
- Ne haragudj rám, kérlek szépen - szóltál esetlenül, miközben közelebb mentél hozzá.
- Hagyjál békén, cseszd meg. Én mindig próbálok jó lenni hozzád, mindig észben tartom a dátumokat, és a te kedvedért még kedvesebb is vagyok veled, és másokkal is. Egyetlen egy dolgot szerettem volna, ha a születésnapomon felköszöntesz. De látom erre se méltattál, hm - szólt lekezelően.
- Annyi minden összejött mostanában! Tényleg sajnálom!
- Már megint minden rólad szól - fintorgott - Nem érdekel, hogy mi bajod van, hogy miért felejtetted el. A lényeg, hogy elfelejtetted. És ne gyere azzal, hogy neked mennyire rossz, és hogy mennyire sajnálod. Ne - szólt egy kellemetlen mosoly mellett.
- Haragszol rám? - néztél fel kék szemeibe.
- Nagyon - dőlt az ajtófélfának.
- Tényleg sajnálom - szóltál rekedt hangon és a hátad mögül előemeltél egy ajándékoszacskót - Tudom, ezzel nem kárpótollak, de kérlek, fogadd el - tartottad felé.
Deidara rezzenéstelen arccal vette el tőled, majd kukkantott bele. Amint meglátta a tartalmát, összehúzta a szemöldökét.
- Vidd vissza a boltba, hm - nézett rád feszülten.
- Sajnálom, őszintén! - szóltál remegő hangon - Tudod jól, hogy nagyon szeretlek, de a magánéletemben most összejött pár dolog, ami miatt nem tudok tiszta fejjel gondolkodni. Tudom, hogy te mindig is jó voltál hozzám, és ezt köszönöm neked. Éppen ezért szeretném jóvá tenni. És kérlek, had kárpótoljalak téged - szóltál esetlenül - Had tegyem jóvá - léptél hozzá közelebb.
STAI LEGGENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Storie d'amore◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...