〰️ Bakugo, Fat Gum, Haiji, Iwaizumi, Karma, Haizaki〰️
🔹🔹🔹
Hogy vagytok, mi újság veletek?😊❤️
Én végre leadtam a jelentkezésem az egyetemre.🥳
Aztán csak az érettségi van vissza. ):Boldog Valentin napocskát mindenkinek!❤️
🔹🔹🔹
Bakugo (husband)
Láttad barátodon, hogy nincs minden rendben vele, azonban ő nem akarta elmondani, hogy mit is érez. Sokszor fáradt volt, alig evett, és nagyon túlhajszolta magát.
Egyik nap a suliban tesi órán coopert futottatok. Bakugo volt az, aki a sort vezette, és próbált mindenki előtt végezni. Vagy 5 körrel előrébb járt, mint te és az egyik alkalommal, amikor elfutott előtted, láttad, hogy kicsit berogyik a térde, de mégis tovább fut. A következő pillanatban pedig bekövetkezett a baj. Bakugo kiesett az egyensúlyából, a lábai nem bírták a megerőltetést, és összeesett. Te rémülten siettél hozzá, és remegve kezdted el pofozgatni az arcát, azonban ő nem reagált. A sírás kerülgetett téged, és próbáltál nem rosszul lenni.- Bakugo, hé, Bakugo - térdet le hirtelen a tanár, majd pofozgatni kezdte őt - Elájult - szólt gondterhelten - Hívom a mentőket.
Amint ezt kimondta a tesi tanárotok, te kiengedted könnyeidet és imádkoztál azért, hogy semmi komoly baja ne lehessen barátodnak. Ott voltál vele, míg nem jött a mentő, és engedéllyel el is mehettél vele, hogy legyen vele valaki.
A kórházban nem mehettél vele a kórterembe, míg kivizsgálják, ezért kint vártad meg őt. Kisírt szemekkel, remegő testtel, és félelemmel a szíveden vártad az eredményeket.
Közel három órán keresztül vártál, amikor szóltak, hogy Bakugo felébredt. Mielőtt bementél volna hozzá, elmondta az orvos, hogy a szervezete rettentően le volt gyengülve és emellett le is volt terhelve. Nem táplálkozott megfelelően és a napi folyadék mennyiség se volt meg neki. Azt is megtudták, hogy nem sokat alszik, és most emiatt lett rosszul.
Miután az orvos elmondta ezt neked, bemehettél a fiúhoz. Ahogy beléptél az ajtón, és megláttad őt, ahogy infúzióra van kötve, szemeid könnyesek lettek, és rettentően aggódtál miatta.- Minek jöttél? - szólt barátod, miközben oldalra nézett.
Te szótlanul sétáltál az ágyhoz, majd ültél le a mellette lévő székre. Aggódva megfogtad a kezét, és összekulcsoltad az ujjaitokat.
YOU ARE READING
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...