🔹Amikor bántod magad🔹

3K 101 32
                                    

〰️ Young Toshinori, Hakobiya, Ushiwaka 〰️



🔹🔹🔹

Ez a zene...🔒❤️!

Sose bántsátok magatokat, osszátok meg egy olyan emberrel, aki fontos nektek, és ő segíteni fog nektek, és nem hagyja, hogy butaságot csináljatok. 
Te, aki most olvasod, és bármikor megfordult a fejedben, hogy bántsd magad, üzenem, hogy minden rendben lesz, hiszen a felhők mögött mindig ott a napocska, és előfog bukkanni, csak várni kell rá, és kikell tartani. Képes vagy rá, megtudod csinálni.❤️

🔹🔹🔹





Young Toshinori (❤️)

Tanácstalan helyzetben voltál

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tanácstalan helyzetben voltál. Nagyon nagy tanácstalan helyzetben. Úgy érezted, hogy nincs menekvés, és nem tudsz kiszabadulni ebből a helyzetből.
  Most felvételiztél egyetemre, azonban mindössze pár ponton múlott az, hogy felvegyenek. Volt másik terved ezen kívül, azonban rettentően nagy csalódottság járta át a tested, amiért nem sikerült. Szerettél volna még idén tovább tanulni, szerettél volna a barátaiddal, és szerelmeddel együtt egyetemre menni. Azonban ez idén nem sikerült. Ez pedig összeroppantott belül. Emésztetted magad, amiért nem sikerült annyira jól az érettségid, mint a többieknek, és butának érezted magad. Szörnyű érzés volt, hogy nem sikerült a legnagyobb álmod, terved, úgy ahogy te szeretted volna. 

Emiatt nagyon sokáig emésztetted magad, és hiába akartál javítani a helyzeteden, nem igen akart összejönni. Barátaid (Aizawa és Present Mic, akik szintén most érettségiztek veled), valamint barátod, Toshinori is próbált neked segíteni. Előttük azt mutattad, hogy rendben vagy, azonban ez nem így volt. Mikor egyedül voltál, marcangoltad magad, elég durván, és kezdted feladni az egészet. Otthon is összejöttek a dolgok ami miatt nem voltál szívesen a szüleid társaságában. Ők nem értették meg, hogy mennyire elvagy keseredve, és elvoltak foglalva a veszekedéseikkel.
  Ez egészen addig ment, míg nem bírtad tovább. Nem láttál kiutat, egyszerűen, és az elmédet elborította a kilátástalanság, a szomorúság és a félelem. És emiatt olyan dolgot tettél, amit hamar megbántál. 

Megijedtél, ahogy véred lecsordogált a kezeden, és próbáltál nem a fájdalomra gondolni, ám nehéz volt. Minden kétségbeesésed a fejedben forgott és nem akart elszabadulni tőled. Egyre jobban kilátástalannak láttad az életed, és szeretted volna, hogyha minden rendben lenne. Szeretted volna, hogyha a szüleid nem veszekednek, ha többet foglalkoznának veled, és szerettél volna arra az egyetemre menni, most szeptembertől, ahova a többiek is mennek. Szomorú voltál, és fájt a lelked. Iszonyatosan. Még talán fel se ébredtél a sokkból, ami jelenleg a testedben honolt, valaki benyitott rád a fürdőben.
  Egyedül voltál itthon, és nem értetted, hogy ki lehet az. Aztán megtudtad. Ahogy láttad az előtted álló, szőke hajú fiút, a lelked majd' megszakadt. Sokkos tekintetével néztél szembe. Kék szemei rögtön fátyolosak lettek, ahogy meglátott téged, és azt, hogy mit csinálsz. Toshinori remegve lépett feléd, miközben pánik ült ki az arcára.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora