〰️ Makoto, Natsuya, Yami, Gintoki, Aizawa 〰️
fckinglibraa ❤️
Makoto (ilysm...)
Makotoval segítettetek Reinek az úszásban, és te is belementél a medencébe, melynek köszönhetően barátod életében először meglátott téged fürdőruhában. Melletted állt a vízben és zavarodott, meglepett tekintettel nézett le rád. Te nem értetted, hogy ezt miért csinálja, így kérdő pillantásokkal illetted, mire ő eléd állt, majd a víz alatt megfogta a kezedet és egy puszit adott a homlokodra, miközben édes mosolya mellett mondta el, hogy mennyire szép vagy a fürdőruhádban.
Natsuya (bby)
Natsuyaval most először mentetek uszodába, és amikor kiléptél az öltözőkabinból, zavartan álltál barátod előtt, akinek már sokszor láthattad szép felsőtestét az úszás miatt. A törölközőt magad előtt tartva próbáltad magad takarni, azonban barátod elhúzta a kezedet, majd kedvesen rád mosolygott és elmondta, hogy nem szeretné, ha takargatnád magadat, mert jól áll a fürdőruha és kellőképpen gyönyörű vagy benne.
Yami
Nagy nehezen, de rábeszélted Yamit, hogy had segíts neki, ugyanis ő nem tudott úszni. Belement, és ekkor történt meg, hogy először látott téged fürdőruhában. Te csak kérdően néztél rá, mire közelebb lépve megragadott téged, felemelt magához, majd szembenézve veled adott egy csókot ajkaidra, ezzel jelezve, nagyon nagyon is tetszik neki a látvány, és örül, hogy belement abba, hogy megtanítsd úszni.
Gintoki
Kaguraék kitettek egy medencét, és abban játszadoztak, és te is átmentél hozzájuk barátoddal. Vittél fürdőruhát, így miután felvetted, bementél a medencébe, ám mielőtt beleülhettél volna, megláttad magadon Gintoki tekintetét, és azt, hogy egy hatalmas mosolyra húzza a száját. Most látott téged először fürdőruhában, így úgy gondolta, hogy megmártózik veled. Nem érdekelve, hogy ruhában volt, nekifutott, majd lendületből a medencébe ugrott, közben elkapott téged és rántott magával. Szinte minden víz kiment, és még Kagura is kiesett a medencéből, de te csak nevetni tudnál, Gintokival együtt.
Aizawa
Aizawaval elkísérted az osztályt egy akvaparkba, ahol te is vittél fürdőruhát. Barátod most látott téged először bikiniben és próbálta a szemét nem rajtad időztetni, de jó párszor rád pillantott, és végigmért téged, fekete fürdőruhádban. Te egy bizonytalan pillanatodban meg is kérdezted tőle, hogy jól áll-e neked, mert rosszul érzed magad benne. Aizawa pedig zavartan, de elmotyogta, hogy ne aggódj, mert jól áll. Jól estek a szavai, és adtál is egy puszit az arcára, ő pedig próbálta minél kevés zavarba jövéssel túlélni a napot.
أنت تقرأ
Anime Preferences |Befejezett|
عاطفية◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...