🔹Amikor megvédenek téged - Attack on Titan🔹

2.9K 90 25
                                    

〰️ Eren, Levi, Porco 〰️



▪️▪️▪️

Újra itt van az Attack on Titan!💜
Nagyon vártam már az utolsó évadot, és annyira, de annyira bevagyok zsongva emiatt, szóval muszáj volt hoznom egy részt! ^^

És végre Porcot is meganimálták, hát zokogok örömömben, annyira jó őt látni, és ráadásul ugyanaz a hangja, mint Kirihimanak):

A lusta formámnak köszönhetően ezt a részt már 7.-én megakartam írni, csak nem jutottam el odáig, lul.

▪️▪️▪️



Eren (mylove❤️)

Erennel nálad voltatok és te a szobádban voltál, Eren pedig mosdóban, amikor érezted, hogy valami csiklandozza a lábfejedet, miközben az ágyon feküdtél

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Erennel nálad voltatok és te a szobádban voltál, Eren pedig mosdóban, amikor érezted, hogy valami csiklandozza a lábfejedet, miközben az ágyon feküdtél. Odavezetted tekinteted, és megláttad a nagy pókot, ami éppen telepedett a lábfejedre. hatalmasat ordítottál és teljesen megdermedtél és mozdulni se mertél.

  - Eren! Eren! - üvöltötted, barátod pedig alig egy perc múlva már be is ment a szobádba.

  - Jó ég, mi történt? - nézett rád zöld szemeivel.

Szinte már sírva mutattál a lábfejeden a pókra, ami nem akart mozdulni. Eren odanézett, majd elkerekedett szemekkel konstatálta a monstrumot.

  - Aztabetyátmindenit, mekkora dög!

  - Szedd le! - kérlelted szinte már sírva.

  - Én biztos hozzá nem érek!

  - Eren, könyörgöm! - néztél rá pánikolva.

  - Jézusom, és ha megcsíp és belehalok? - ment hozzád közelebb.

  - Az én lábamon vert sátrat, nekem nagyobb esélyem van meghalni! - kiabáltál vele.

  - Na még csak az kéne - kerekedett el a szeme - Hé te rohadék, hagyd békén a szerelmemet - szólt mérgesen, majd megragadta a nyelvtan könnyedet, ami a földön volt.

Közelebb ment hozzád, majd megemelte a kezét.

  - Baba, ez fájni fog, sajnálom, de biztos belehal - nézett rád aggódva.

  - Az se érdekel, ha eltöröd a lábam, csak öld meg! - könyörögtél neki.

Eren ekkor meglendítette a kezét, és rácsapott a lábadra, amitől szinte felsikoltottál, annyira fájt, de legalább a pók a tankönyvön maradt. Holtan.

Anime Preferences  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora