〰️Bakugo, Kuroo, Oikawa, Matsouka Rin, Bokuto〰️
Bakugo
Nem így terveztétek az estét barátoddal. Minden jól ment, a megbeszélt módon, viszont este kicsit összevesztetek, leginkább amiatt, mert féltél, hogy elveszíted őt. Aggódtál amiatt, hogy nem vagy számára elég és talán nem te vagy az a lány, aki mellett tényleg boldog lehet. Sok volt a sebed és ez is közrejátszott abban, hogy féltél attól, hogy elveszíted azt a személyt, akiben a legjobban bíztál és a legjobban szeretted. Bakugo kiabált veled, hogy megértsd, ez nincs így, de ez nem segített a helyzeten. A veszekedést a szüleid állították le, akik nem értették a helyzetet. Végül Bakugo mérgében elment fürdeni, vagy egy órán keresztül, te pedig próbáltad összeszedni magadat. Miután kijött, szó nélkül váltottátok egymást. Fél órás fürdést követően te is a szobádba mentél, ahol Bakugo az ágyadban telefonozott. Sötét volt bent, így nem láthatta az arcodat sem, amin aggódalom volt. Egy pillanatig még az is átfutott az agyadon, hogy kimenj a nappaliba aludni, viszont Bakugo megtörte a helyzetet és kezdeményezett. Magához hívott, és beszélni kezdett neked. Eddig soha nem beszélt még veled ennyire őszintén és érzelmesen. Te csak ültél az ágyadon és a végére annyira elérzékenyültél, hogy sírni kezdtél. A legtöbben egy szörnyként tekintettek a barátodra, aki már korábban is, de most is bizonyította neked, hogy nem az. Egy tisztaszívű fiú ült előtted, aki a természete ellenére képes volt elmondani, hogy mennyire szeret téged és megígérni, hogy nem fog elhagyni. Bakugo megvigasztalt téged és olyan érzelmes állapotba kerültetek, hogy azon az este megtörtént köztetek a kapcsolatotok következő mérföldköve. Bakugo minden érzelmét belevitte a szeretkezésetekbe, ami miatt jobban beleszerettél a fiúba. Minden jól ment, nem volt gond és ezt követően úgy aludtatok el, hogy békesség volt köztetek.
Reggel te voltál az első, aki felébredt. Bakugo kicsit ki volt takarózva, szóval betakargattad őt és megbizonyosodtál arról, hogy minden rendben van-e és semmi se akadályozza-e az alvását. Miután kétszer is megigazítottad a takaróját, hogy meg ne fázzon, magadhoz ölelted hátulról és adtál egy puszit a bőrére. Ő közben szuszogott és mélyen aludt is.
Egy háromnegyed óra múlva félkómában voltál és érezted, hogy Bakugo valamit matat körülötted. Kellett egy kis idő, mire rájöttél, hogy mit is csinál. Jobban betakargatott téged, majd miután kész volt, hátulról szorosan magához ölelt. A hátad a mellkasának, míg a tested az övéhez simult. Érezted a teste melegét és a szívedben is érezted azt a fajta melegséget, ami a fiú iránt érzett szereteted volt.- Szeretlek. Remélem jól alszol - suttogta maga elé és egy apró puszit adott a hajadba.
Nem bírtad megállni, hogy ne szoríts rá a kezére, amivel ölelt téged, valamint az sem, hogy ne válaszolj.
- Én is szeretlek - suttogtad boldogan.
Bakugo ekkor zavartan akarta elhúzni a kezét, viszont te nem engedted. Magad mellett tartottad őt, ő pedig vörös arccal fúrta bele a fejét a hajadba. Nem tudtál mást csinálni, csak mosolyodni, ugyanis egyre jobban szeretted őt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime Preferences |Befejezett|
Romansa◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...