🔹Az első közös Télapó - S2🔹

2.6K 84 29
                                    

〰️ Grimmjow, Midoriya, Kita, Mafuyu, Guren, Okomura Rin 〰️



▪️▪️▪️

Sziasztok, visszatértem!💜

Egy ideje fontolgatom, hogy folytatom a könyvet, mert nagyon szívesen írom még mindig és vannak ötleteim is.
Szóval folytatódik a könyvecske, és szeretném addig írni, amig be nem telik. Remélem sikerrel járok majd.😊
Próbálok több fiút, és változatosabban betenni a részekbe, hogy ne csak azok legyenek akik eddig.

Másik színű szimbólummal fogom jelölni mostantól a részek elejét, ezzel jelezve a változatosságot, mintha egy másik évadocska lenne.
Remélem továbbra is elnyeri a tetszéseteket a könyv.💜
Kellemes olvasást hozzá!💜

És Boldog Mikulást, és elnézést a késésért!💜

▪️▪️▪️




Grimmjow (husbando)

Gimmjownál aludtál Mikulás napja előtti estén és szeretted volna meglepni őt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Gimmjownál aludtál Mikulás napja előtti estén és szeretted volna meglepni őt.
Este kikeltél mellőle, majd a táskádhoz mentél, ahol kivetted a csokikat, amiket neki szándékoztál adni. Próbáltál halkan kimenni a szobájából, azonban az ajtó kicsit nyikorgott, de hála égnek nem verted fel vele a fiút.
  Lesiettél a nappaliba, és a telefonoddal világítva tetted egy kis mikulás kosárba a csokikat a nappali üvegasztalára. Amikor megvoltál, mentél volna vissza, azonban egy hirtelen cselekedet ért téged. Grimmjow lendületből kapta el a karodat, majd lökött a kanapéra, és mielőtt megtudott volna ütni, a kezében tartott fémkulaccsal, te az arcába világítottál. Kék haja le volt lapulva, és arca nemtetszést mutatott, amiért a fények zavarták a szemét.

  - Hé! - szóltál rá indulatosan.

  - [Név]? - illetődött meg barátod, majd leengedte a kezét, te pedig elirányítottad a fényt az arcáról - Mégis mi az istent művelsz te hajnali háromkor? - nézett rád számon kérően - Azt ne mondd, hogy alva jársz, mert akkor az ágyhoz kötözlek.

  - Semmi ilyesmit nem csinálok! És miért löktél el?

  - Azt hittem, hogy valami betörő vagy! - nézett rád hitetlenül - Mégis mit csináltál, baszki?

  - Csokit tettem ki neked - szóltál morcosan, hiszen kicsit fájt, ahogy a kanapéra lökött.

  - Csokit? - szólt fáradtan - Mi a tökömnek?

  - Holnap Mikulás van, és csak megszerettelek volna lepni - szóltál halkan, és a karodat simogattad, amit sikeresen beütöttél.

Grimmjow az asztalra emelte tekintetét, ahol kedvenc édességei voltak megtalálhatóak. Tekintete megenyhült, és sóhajtva nézett rád.

Anime Preferences  |Befejezett|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant