〰️ Monoma, Midoriya, Tamaki, Inasa, Shindo, Hitoshi 〰️
▪️▪️▪️
Ez a rész kizárólagosan azért készült, mert egy különleges embernek ma születésnapja van. ^^
Nagyon, de nagyon boldog 19. születésnapot kívánok, kincsem! <3 fckinglibraa
Köszönök mindent, nagyon szeretlek, és mosolyogj sokat Nagyon, de nagyon sokat!!!! <3▪️▪️▪️
Monoma
Péntek délután, amikor véget ért az iskola, te barátoddal elmentél hozzá, és elég sokáig is maradtál nála. Éppen ezért Monoma felvetette az ötletet, hogy aludj nála, és ne menj már ilyen későn haza.
Ez mind szép is jó volt, ám miután lefürödtél, eszedbe jutott, és nagyot koppant, hogy nem nincs nálad semmilyen cucc, valamiben mégis kell aludnod. Így hát kikiabáltál barátodnak, hogy szeretnél tőle ruhát, amiben aludhatsz. Résnyire nyitottad az ajtót, amikor beadta a ruhákat, illetve ruhát. Arra számítottál, hogy kapsz nadrágot is, de csak pólót adott. Tudtad jól, hogy hiába kérnél, nem fog adni, így minden mindegy alapon, egy bugyiban és pólóban mentél ki barátodhoz. Pólója éppen hogy a combod középig ért, így nem takart sok mindent.- Komolyan? - fürkészted Monomat, ahogy a szobájába értél.
Ő végigmért téged, majd egy óvatos mosolyra húzta ajkait.
- Csak te lehetsz olyan szerencsétlen, hogy nem hozol cuccot! - nevetett ki.
- Nem számítottam arra hogy itt maradok estére. De haza is mehetek, ha úgy akarod - szóltál szomorkásan, ám mielőtt bármilyen mozdulatot is tehettél volna, barátod eléd sétált, majd óvatosan ölébe emelt, és combodnál fogva szorított magához.
- Komolyan hazamennél? - nézett mélyen szemedbe incselkedve.
- Szemét vagy - motyogtad az orrod alatt.
Monoma ekkor nem szólt semmit, csak közelebb hajolt hozzád és az ajkaidra adott egy puszit.
- De ez a szemét szeret téged. Nagyon is - csókolt meg.
Te megkapaszkodtál barátod vállaiban, majd viszonoztad a csókot. Közben Monoma keze vándorútra indult, és immáron fenekednél fogott magához. De emiatt belehümmögtél a csókba, ám képtelen voltál megszakítani, hiszen annyira szeretted volna folytatni. Monoma pedig tudta mit szeretnél, így folytatta csókotokat, még ha mind a kettőtök tudta is, hogy ez másba fog torkolódni.
Midoriya
STAI LEGGENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Storie d'amore◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...