〰️Reki, Langa, Joe, Cherry〰️
Reki
Rekivel mind a ketten nagyon szerettétek a kutyusokat, azonban te panelban laktál, így nem lehetett kutyusod. Ezt meg is osztottad vele és a végére megbeszéltétek, hogy közösen örökbefogadtok egy kiskutyát. Megbeszéltétek a fiú szüleivel, hogy a kiskutya ott lehessen náluk, ott éljen és emellett kettesben nevelgethessétek. Sokat voltál Rekinél így tudtál foglalkozni te is eleget a kutyusról. Egyik hétvégén el is mentetek egy menhelyre, hogy megnézzétek a kutyusokat. Nagyon, de nagyon nehezen választottatok, ugyanis legszívesebben mindenkit hazavittetek volna. Végül egy beagle kiskutyára esett a választásotok. Miután elintéztétek az örökbefogadási papírokat, el is hagytátok a menhelyet. Elfelejtettetek bármiféle hordozót vinni, így Reki levette a pulcsiját, beletette a kiskutyát, majd vigyázva rá, felvette a karjaiba. Miközben haladtatok az úton, folyamatosan simogattátok és beszéltetek hozzá, hogy ne legyen megijedve. Látszott rajta, hogy meg van szeppenve, új neki ez az egész és kissé fél is. A parkhoz érve, mely a te lakásodhoz volt közel, megálltatok és leültetek a fűbe kicsit.
- Forgács illata van - mosolyogtál boldogan, ahogy kiemelted barátod pulcsijából őt és a fűbe tetted - Olyan picike - érzékenyültél el, ahogy elkezdted simogatni.
A kiskutya leült és csak nézett maga elé magányosan. Három testvére volt, plusz az anyukája, így biztosan nehéz lesz neki megszokni, hogy mostantól nem lesznek vele.
- Játszunk vele kicsit? Utána felmegyek hozzánk, aztán lehozom a cuccokat, amiket még nem vittem át hozzátok - néztél Rekire.
- Persze - mosolygott a fiú - Gyere ide - Gyere - paskolta meg a maga előtti helyet, azonban a kiskutya csak elfeküdt a földön - Olyan kis lomba - szólt Reki búsan.
- Hozzá kell szoknia, hogy egyedül van és hozzánk is - simogattad meg a pocakját - Jajj, fogd meg a pocakját. Olyan kis dundi.
- Tényleg - nevetett barátod, ahogy elkezdte a kiskutya hasát simogatni - Olyan, mintha lenne egy gyerekünk - nevetett.
- Tényleg - mosolyogtál, majd adtál egy puszit Reki arcára - Olyan jó, hogy megtudtuk ezt beszélni.
- Szerintem is - válaszolt mosolyogva.
Egyszerűen meg voltatok babonázva a kiskutyától, akinek még nem volt neve, de máris teljes szívetekből szerettétek.
Langa
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Anime Preferences |Befejezett|
Любовные романы◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...