〰️Tengen, Hisagi, David Martinez, Chrollo〰️
Tengen
Mindössze fél éve voltatok együtt Tengennel, de szeretetd volna már bemutatni őt a szüleidnek. Habár meséltél róla nekik, ők azt állították, hogy az ő szemükben addig nem lesztek együtt, míg nem találkoznak vele. Emellett anyukád panaszkodott neked a külseje miatt, ugyanis kicsit úgy tartotta, hogy biztosan sok barátnője volt már eddig és nem maradtok együtt sokáig. Beszéltél barátoddal és kérted, hogy menjetek el hozzátok. Ő belement, viszont arról nem tudott, hogy milyenfajta megítélésük van már most a szüleidnek róla. Nem akartad elszomorítani azzal, hogy mindezt elmondod neki.
- Te remegsz? - nézett le rád Tengen, ahogy az ajtótok előtt álltatok.
- Dehogyis - legyintettél, majd lenyomtad a kilincset és beléptél előre.
Tengen követett téged és az előtérben le is vettétek a cipőtöket. Anyukád volt az, aki először megjelent és amint meglátta Tengent, kicsi grimasz ült ki az arcára.
- Jó napot - biccentett a barátod és amint levette a cipőjét, odalépett anyukádhoz és a kezét tartotta felé - Uzui Tengen vagyok, a lány barátja - mosolyodott el.
- Örülök - fogott vele kezet anyukád, de ő nem mutatkozott be.
- Ő az anyukám - sietettél oda hozzájuk és el is mondtad anyukád nevét.
- A férjem mindjárt érkezik, addig...Addig üljetek le a nappaliba - folytatta anyukád a beszédet semleges hangon.
- Ezt előbb szeretném odaadni - tartotta a fehér hajú fiú a másik kezével anyukád felé a virágot, amit hozott neki. Direkt megkérdezett téged, hogy anyukád milyen virágot szeret.
- Tulipán, mi? - vette el anyukád - Nem a kedvencem, de elfogadom.
Elkerekedett szemmel nézted édesanyádat és úgy érezted, hogy szándékosan szórakozik veled. Tudtad nagyon jól, hogy szereti a tulipánokat és Tengen nagyon szépeket választott neki. Tudatd, hogy mindezt azért csinálja, mert nem szimpatizál a barátoddal, akit amúgy nem is ismer még.
- [Név] azt mondta, hogy ez a kedvence - vonta fel a szemöldökét Tengen.
Anyukád erre a leggyerekesebb módon reagált. Vállat vont és elvonult, hogy a virágot vázába tehesse. Összeszorítottad az ajkadat és legszívesebben el is mentél volna itthonról Tengennel. semmi kedved nem volt ehhez és tudtad nagyon jól, hogy ilyen lesz az egész délután, amíg itt lesztek.
- Ne menjünk inkább el? - suttogta neked Tengen, ahogy megcirógatta a kezedet.
- Csak nem lesz olyan szörnyű - sóhajtottad egy halk hang mellett.
YOU ARE READING
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...