🔸Amikor meglocsolnak húsvétkor🔸

962 69 77
                                    

Kicsit megkésve, de boldog húsvétot utólag is és remélem vannak olyanok, akiket meglocsoltak, hogy el ne hervadjanak! :-)


〰️Tanjiro, Hidan, Sogo, Atsumu〰️



Tanjiro

Tanjironál töltötted a húsvétot, reggel pedig arra ébredtél, hogy barátod nincs melletted az ágyban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tanjironál töltötted a húsvétot, reggel pedig arra ébredtél, hogy barátod nincs melletted az ágyban. Kicsit szomorúan tapogattad a melletted lévő üres helyet és vágytál arra, hogy visszajöjjön melléd. Néhány perc telt csak el, de nyílott az ajtó, ő pedig visszajött hozzád. Az ágyra nézett és miután látta az elveszett tekinteted, aggódva ment oda hozzád.

  - Hé, picim, mi a baj? - térdelt az ágyra.

  - Csak nem találtalak magam mellett - vallottad be esetlenül.

  - Mosdóban voltam csak - ült le az ágyra és megfogta egyik kezével a kezedet.

  - Hogy aludtál? - érdeklődted meg tőle.

  - Nagyon jól - mosolygott - Ugye te is? - kérdezte, mire nagyot bólintottál - Ennek örülök - simogatta meg a kezedet - Mondd, kérdezhetek valamit?

  - Persze - ásítottál egyet.

  - Meglocsolhatlak, hogy ne hervadj el? - kérdezte meg tündéri hangon.

Nagyot dobbant a szíved, ahogy édes hangon megkérdezte mindezt és közben törődően mosolygott. Álmosan elmosolyodtál, mégis nagyot bólintottál. Tanjiro is elmosolyodott és az éjjelszekrénye fiókjából kivette az egyik parfümjét, amit nagyon szerettél.

  - Ezzel jó lesz? - kérdezett rá.

  - Úristen, igen, igen! - ültél fel azonnal.

Tanjiro arcára néztél, aki kicsit közelebb ült hozzád.

  - Itt a húsvét, eljött végre, a szép lányok örömére, mert a lányok szép virágok, illatos víz illik rájuk, kit húsvétkor nem locsolnak, hervadt virág lesz már holnap. Ne fuss hát el, szép virágom, locsolónak csók jár, három. Meg szabad-e téged locsolni, kicsi? - mosolygott zavartana  végére.

Teljesen elolvadtál attól, ahogy elmondta neked, így azonnal bólogattál.

  - Igen, igen, igen! - ismételgetted.

Tanjiro fújt a ruhádra párat, te pedig ezt követően azonnal két kezed közé fogtad az arcát és adtál kettő nagy puszit az ajkára, végül óvatosan megcsókoltad őt. Ő zavartan visszacsókolt és közben egyik kezét a tiédre tette.

  - Most már biztos nem hervadok el - nevettél, miközben a homlokodat az övének döntötted.

  - Soha nem hagynám, hogy elhervadj - hunyta le a szemét.

Anime Preferences  |Befejezett|Where stories live. Discover now