〰️ Kise, Natsu, Abarai Renji, Sousuke, Ichinose Tokiya, Tanizaki 〰️
◾◾◾
Tokiyanak Mamorou Miyano, mint szinkronszínésze, tökéletes hangja van és annyira, de annyira gyönyörű énekhangja ):
◾◾◾
Kise (F É R J E M)
Miután életet adtál kislányotoknak, pár nap elteltével Kise hozott haza titeket a kórházból. Amikor hazaértetek, a konyha felolt díszítve, csak miattad és kislányod miatt. Egy üdvözlő meglepetés volt, és Kise el is érte, hogy örömkönnyeid a szemedbe gyűljenek. Te a szád elé kaptad a kezedet, ő pedig letette kislányotokat a babahordozóval az asztalra, de figyelt rá, hogy semmi baja ne essen a kicsinek. Kis lábával kezdett el játszani, miközben a hasára adott puszikat. Ő persze nem foglalkozott ezzel, hiszen mélyen aludt.
- Kise...Én...Köszönöm - néztél érzékenyen barátodra.
- Olyan jó, hogy végre itthon vagytok - nézett fel rád, majd eléd lépett és adott egy puszit a homlokodra - Menj, pihenj le, én addig vigyázok rá - célzott kislányotokra - Nehéz napjaid voltak, szóval pihenj, és aludj, ameddig csak akarsz. ha szükséged van valamire, akkor szólj nekem, és megteszem.
- Köszönöm - szóltál hálásan.
- Büszke vagyok rád - ölelt magához hirtelen - Nagyon ügyes voltál, és nálad erősebb embert nem ismerek. Viszont a java még hátra van, de ne félj. Mindenben melletted leszek, legyen akármennyire is nehéz. Végigcsináljuk, és felneveljük a legnagyobb szeretetben a kis hercegnőt. Jó? - mosolygott le rád édesen.
- Jó - bólogattál könnyezve.
- Úgy örülök, hogy itthon vagytok! És nézd! - fordult kislányotok felé, aki éppen akkor ásított - Olyan aranyos, nem bírom. Mindjárt rosszul leszek. Hogy lehet valaki ennyire gyönyörű? Ezt csakis az anyukájától örökölhette, meg persze tőlem. Kettők legjobb kombója lett - vigyorgott rád.
- Kise - nevetted el magad halkan, mire barátod csak közelebb hajolt, majd megcsókolt téged, mely szinte felért neked több ezer szeretettel.
Natsu
ESTÁS LEYENDO
Anime Preferences |Befejezett|
Romance◾Szituációk anime fiúkkal.◾ ◾Pár részben spoiler is előfordulhat, ha még nem láttad az adott animet, de előre jelezni fogom◾ ◾A mi világunkban történnek a szituációk, azaz rendes emberi világban.◾ ◾Csak az általam látott animekből lesznek fiúk a rés...